ایسنا نوشت:یک عضو مجلس خبرگان گفت: دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی از مسائل فرهنگی استفاده می‌کند.

 آیت‌الله حسن عالمی در همایش بسیج وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: دشمن در حال حاضر برای نابودی انقلاب اسلامی به جای به کارگیری راهبردهای نظامی از مسائل فرهنگی استفاده می‌کند زیرا می‌داند دیگر مسائل نظامی در ایران کاربردی ندارد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی عنوان کرد: دشمن با تامین نیازهای وارداتی کشور با مبالغ پایین‌تر درصدد است تا کشور را نیازمند جلوه دهد و در نتیجه در تصمیم‌گیری‌های سیاسی ایران خود را شریک کند.

وی خاطرنشان کرد: کشورهای بیگانه می‌خواهند استقلال و آبروی جمهوری اسلامی ایران را ببرند و در نتیجه آن ایران را کشوری معرفی کنند که برای تامین سعادت مردم خود با مشکل روبه‌رو است.

عالمی ضمن عرض تسلیت برای حادثه منا، ادامه داد: با اندک تعقلی متوجه می‌شویم که این رخداد حادثه نبوده و دست و پنجه خونین، شوم و ابلیسی بدخواهان اسلام و مسلمین در این جریان آشکار است.

این عضو مجلس خبرگان با اشاره به لزوم وجود بصیرت و استواری برای پشت سر گذاشتن فاجعه منا، تصریح کرد: نباید اجازه بدهیم دشمن از این حادثه به نفع خود و به ضرر اسلام و جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

وی یکی از احتمالات برای رخداد فاجعه منا را نفی اصل مدیریت اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران می‌خواهند سیاست اسلام مبنی بر اداره جهان را مورد تمسخر قرار دهند به گونه‌ای که مسلمانان نمی‌توانند حتی منطقه کوچکی مانند منا که مساحت آن بیش از 20 کیلومتر نیست را اداره کنند.

عالمی مراسم حج را جزء قله‌های اخلاص دانست و گفت: مطمئنیم با درایت رهبری به خوبی می‌توانیم این حادثه و فاجعه به وجود آمده را به نفع فرهنگ دین و اسلام و انقلاب اسلامی ایران استفاده کنیم همانطور که سخنرانی رهبری در جمع نظامیان موجبات عذرخواهی خاندان متکبر ابلیس صفت سعودی را فراهم کرد.

وی با اشاره به سخنان پیامبر(ص) در خصوص حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی و دینی، اظهار کرد: سه معیار است که قلب انسان و مومن هیچ گاه به آن خیانت نمی‌کند که مهمترین آن اخلاص در عمل برای خداست.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی خیرخواهی مسلمانان برای امت مسلمین را یکی دیگر از معیارهای گفته شده توسط پیامبر(ص) دانست و ادامه داد: اتحاد مسلمین برای تشکیل مجموعه شکست ‌ناپذیر در برابر تهاجمات بیگانگان سومین معیار ضرورت حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی و دینی را شکل می‌دهد.

عالمی در خصوص وظیفه فرماندهان بسیج تاکید کرد: این فرماندهان باید درک عمیقی از شرایط ولایت و سعادت امت اسلامی به دست آورند و در پی آن این موضوع را به یاران نزدیک خود و سپس به بدنه جامعه منتقل کنند تا موجبات پیشرفت کشور فراهم شود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    درست می فرمایید برنامه ما ایرانی هاست.....
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    اگر این کارها رو عمدی میکنند پس باز هم این کارو خواهند کرد. برید