ایرنا نوشت:آیت الله حسین مظاهری از مراجع عظام تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان از ایجاد ارتباط و تعامل سازنده بین مجلس و دولت قدردانی کرد.

این مرجع تقلید در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تعامل سازنده مجلس و دولت گفت: اکنون شرایط کشور در ابعاد گوناگون داخلی و بین المللی، حساس و با اهمیت است و باید همه علاقمندان به اسلام و انقلاب، با درایت و همدلی و عزم جدی برای حل مشکلات، از این شرایط عبور نمایند.
در ابتدای این دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با تشکر از توجهات همیشگی حضرت آیت الله مظاهری با تحلیل اوضاع داخلی و منطقه ای، مهمترین مساله کنونی کشور را موضوع اقتصاد و ضرورت رسیدگی سنجیده و همت همه اجزاء نظام برای ایجاد رونق اقتصادی و برون رفت از رکود اقتصادی دانست.
علی لاریجانی افزود: در این راستا مجلس برای تسهیل فضای کسب و کار و برداشتن موانع رونق اقتصادی، قانونی را به تصویب رسانید ولی به هر صورت، تحقق رونق اقتصادی به همت و عزم همه جانبه و آرامش فضای کشور نیاز دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی موضوع هسته ای و برجام را نیز مورد اشاره قرارداد و خاطرنشان کرد: بحث های مربوط به برجام، مسیر خود را در مجلس شورای اسلامی طی می کند و بنای ما بر این است که هم دستاوردهای مثبت مذاکرات حفظ شود.
وی گفت: همچنین با توجه به معادلات بین المللی، از حقوق ملت و مصالح عالیه نظام، بصورت دقیق، صیانت گردد.
وی اظهار کرد: بر این اساس بدنبال آن هستیم تا با حفظ فضای وفاق و همدلی و رعایت نکات کارشناسی، موضوع هسته ای به یک چالش برای کشور تبدیل نشود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتارهای تند برخی کشورهای منطقه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مسیر ثابت و روشنی را برای ایجاد ثبات در منطقه پیگیری کرده است تا جایی که غربی ها نیز به این مطلب اعتراف می کنند.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی چهارشنبه در جریان بازگشت از شهرکرد به تهران، با توقفی کوتاه در اصفهان با آیت الله حسین مظاهری از مراجع عظام تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =