تسنیم نوشت:رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: احیای حقوق شهروندی مهمترین رویکرد حزب ندا در انتخابات است.

صادق خرازی صبح امروز در جلسه اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و روسای این حزب در استانهای سراسر کشور اظهار داشت: یکی از مهمترین نقاطی که برای هر حزب سیاسی مدنظر است انتخابات مجلس شورای اسلامی است و تمامی احزب باید نگاهشان به انتخابات کاملا جدی باشد.

وی با اشاره به اینکه باید اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی در جامعه مدنظر قرار گیرد تصریح کرد: چشم انداز ندای ایرانیان در شرایط فعلی حضور گسترده در انتخابات مجلس است و باید این موضوع را به فال نیک گرفت.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: انتخاب شهاب طباطبایی به عنوان یک نیروی اصلاح طلب که در سالهای متمادی در جریان اصلاح طلبی حضور فعال داشته در حزب ندای ایرانیان یک موهبت بسیار ارزشمند است که از امروز قرار است فعالیت‌های انتخاباتی این حزب را به صورت دقیق واکاوی و مدیریت کند.

خرازی ادامه داد: جریان اصولگرایی طی سال‌های اخیر تمامی کرسی‌های مجلس و دولت در اختیار داشته است و نهادهای مدنی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی ادامه داد: جریان اصلاح طلب نیز که دوران پرفراز و نشیبی داشته است اکنون آماده ورود قدرتمند به عرصه انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه این جریان هرچند دچار بحران‌های زیادی شده اما از اصول خود عقب نشینی نکرده گفت: جریان اصلاح طلبی در بطن جامعه نفوذ کرده و به همین دلیل جریان اصولگرا نتوانسته این جریان را از میدان به در کند.

خرازی گفت: تا زمانی که اندیشه است اصلاحات نیز زنده و پویا است و این جریان قطعا زمینه ساز پیشرفت و توسعه نظام اسلامی خواهد شد.

وی بیان کرد: ما حزب ندای ایرانیان به عنوان یک جریان اصلاح طلب منادی رقابت با جریان اصولگرایی هستیم و در زمین وحدت با جریانات اصلاح طلب هستیم.

خرازی به پایداری و وفاداری حزب ندای ایرانیان به جریان اصلاح طلبی اشاره و گفت: قطعا این حزب دنباله رو جریان اصلاح طلبی است و بی‌شک مهمترین رویکرد خود را وحدت میان نیروهای اصلاح طلب می‌داند.

رئیس شورای هماهنگی حزب ندای ایرانیان عنوان کرد: رویکرد اصلی ما در انتخابات برای احقاق حقوق مردم و بر مبنای رای مردم است و قطعا در این مسیر به موضوع حقوق شهروندی توجه ویژه می‌کنیم و بر این اساس مهمترین گام ما احیای حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات و تمامی مجموعه‌های تشکیلاتی حزب ندا بر مبنای رویکرد حقوق شهروندی شکل می‌گیرد و شعارمان نیز در این زمینه است، راهی را باید آغاز می‌کردیم که آغاز شده و اکنون راه بازگشتی وجود ندارد و قطعا از فکر و اندیشه خود عدول نمی‌کنیم.

وی گفت: اعضای شورای مرکزی در سراسر کشور برابر هجمه‌ها ایستادگی می‌کنند و اگر بگوئیم اعضای این حزب برابر موج‌های بی‌رحمی در طول این مدت ایستادگی کردند گزاف نگفتیم.

خرازی بیان کرد: این هجمه‌ها افزایش می‌یابد اما مطمئن باشید که جریان ندا با تمام قدرت ایستادگی خواهد کرد، هویت اصلی ما به میزان وفاداری ما به جریان اصلاح طلبی است و آینده جریان اصلاحات را مهمتر از آینده ندا می‌دانیم.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اگر جریانات مختلف بخواهند از ندا عبور کنند و یا اگر بالاجبار بخواهند ندا از روی اصلاحات عبور کند قطعا بدانید که ندا از جریان اصلاح طلبی عبور و عدول نمی‌کند.

خرازی افزود: به عقیده من امروز هیچ حزبی در صحنه اصلاح طلبی ایرانیان به قدرت ندا نتوانسته حضور یابد و یکی از ایراداتی که به ما وارد می‌کنند همین حضور قدرتمندانه است.

وی گفت: در مطالبات مردم به جای شعار، طرح جدی ارائه می‌کنیم، نیاز مردم را شناسایی کرده و دلسوزانه پذیرای نقدهای آحاد مردم هستیم و از جهل فکری دوری می‌کنیم.

خرازی در پایان تصریح کرد: ما مبنا و اصولی داریم و آنها آرمان انقلاب اسلامی، قانون اساسی، مرامنامه حزب و جریان اصلاح طلبی است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس تبریزی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    حزبی که با اتصال به مقامات بالا و آقازاده ها بخواد تاسیس بشه راه به جایی نمی بره. آقای خرازی بیخود خودتان را خسته نکنید که حزب شما بیش از آنچه احزاب دیگر انجام دادن نمی تونه انجام بده