مخالفان برجام حق ندارند آینده ایران را گروگان بگیرند

ایرنا نوشت:ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی گفت: مخالفان دولت، توافق هسته ای و برجام حق ندارند آینده این مملکت بزرگ را گروگان بگیرند و سرنوشت مردم را با جنگ، بی عدالتی، رانتخواری و بی سامانی اقتصادی گره بزنند.

 این فعال سیاسی چهارشنبه شب در آیین افتتاح انجمن اسلامی دانشجویان در دانشکده هنر دانشگاه بجنورد با اشاره به اینکه مجموع مخالفان دولت و برجام حداکثر چهار میلیون نفر هستند افزود: مردم به سینه شما دست رد زده اند و حتی در سال نو دو نامزد همسوی شما در نقد وضع موجود از هم سبقت می گرفتند.

وی خطاب به مخالفان برجام تاکید کرد: سقف رای شما همین چهار میلیون رای بود و شما حق ندارید با این مقدار رای آینده این مملکت بزرگ را گروگان بگیرید.

این فعال سیاسی افزود: مساله توافق هسته ای با گروه 1+5 فراتر از یک توافق اتمی است و بدون تردید در آینده این کشور موثر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مذاکرات هسته ای که منجر به برجام شد قبل از رای آوردن آقای روحانی در کشور عمان شروع شد دولت احمدی نژاد در سال های پایانی مدعی بود که ما می خواهیم برویم و به توافق برسیم .

اصغرزاده افزود: اتفاقی که در کل افتاده بود، این بود که وقتی بحث هسته ای شدن شروع شد عده ای در این مملکت راه افتادند و گفتند داشتن تکنولوژی هسته ای از نان شب هم واجب تر است و گفتند انرژی هسته ای با هر هزینه ای که باشد حق مسلم ماست و اجازه کوچکترین گفت وگو و نقد را به هیچکس ندادند.

به گفته وی، ما با داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای موافق بودیم اما در این موضوع به هزینه و فایده معتقد بودیم اما متاسفانه چنان شرایطی را حاکم کردند که هر کسی کلمه ای درنقد در این موارد داشت به عنوان جاسوس آمریکا و انگلیس مطرح می کردند .

وی ادعا کرد: میدان دادن و لجبازی دولت احمدی نژاد باعث شد که مملکت ایران برود ذیل اصل 41 فصل هفتم شورای امنیت سازمان ملل و این بدان معنا بود که ایرانیان امنیت جهانی را تهدید می کنند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: آقای روحانی و ظریف از ایران چهره ای صلح طلب به جهان نشان دادند، آن هم در زمانی که کشورهای اسلامی در منطقه خاورمیانه ،جنگ زده، مشوش ، دچار خشونت و مسلمان کشی شده اند.

اصغرزاده گفت: اگر دولت روحانی قادر نباشد توافق هسته ای به عنوان مهمترین دستاورد نظام را اجرا کند، به طور حتم در انتخابات بعدی شکست خواهد خورد.

به گفته وی ، دولت باید توافق هسته ای و برجام را به عنوان بزرگترین دستاورد دولت و نظام در تاریخ معاصر قاب کند و محکم پایش بایستد.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جاوید IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 17
    مخالفان دولت 4 میلیون نفر بیشتر نیستند .؟؟؟؟؟؟سطحی نگری اصغر زاده رو ببینیدهمه ی کسانی که به روحانی رأی ندادن یعنی ایشونو قبول نداشتند حالا یا به جلیلی یا ولایتی یا قالیباف و... رأی دادن ،مطمئن باشید الان مخالفین بیشتر هم شدن با این اوضاعی که در این دو سه سال ایجاد کردن.این قدر روی رأی مردم مانور ندن چون اگه اینگونه بود احمدی نژاد بیشتر از روحانی طرفدار داشت .شاهنامه آخرش خوشه .راستی از آمریکا عذر خواهی کردید بابت تسخیر لانه جاسوسی؟
  • بی نام IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    3 0
    روزی در اخبار رادیو ،ملی شدن صنعت هسته ای را اعلام کردند باشنیدن اخبار اظهار نظرها در اتاق معاون دانشکده شروع شد من مخالف بودم اصولا با کلمه ملی شدن هرچیزی اکنون هم مخالفم ،ما در ایران با این کلمه مشکل داشته وداریم ان از نفت که دولتی شدن را بجای ملی کردن گذاشتند واین از صنعت قلابی اتومبیل واین هم از هسته ای که شد نوندانی بسیاری که از پرتو تحریم ها میلیاردر دلاری شدند وحالا دلواپس همان منافعند