۰ نفر
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶

نتایج عجیب چلسی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، گمانه زنی ها در مورد اخراج مورینیو از این تیم را به اوج رسانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اواسط همین هفته بود که باشگاه چلسی در بیانیه صریح؛ از مربی پرتغالی خود حمایت کرد. در این بیانیه آمده بود که مورینیو با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و حمایت باشگاه، پشت مربی است. 

رسانه‌های انگلیسی، دلایل زیادی را برای این حمایت عنوان کرد‌ه‌اند. از این باشگاه واقعا فقط با مورینیو می‌تواند از شرایط فعلی خارج شود، تا این که ضرر مالی ناشی از اخراج مورینیو آن‌قدر هست که رومن آبرامویچ را هم مجبور کند با او کنار بیاید. در حقیقت این مسال پر بیراه نیست. دیلی‌میل در گزارشی عنوان کرده اگر باشگاه چلسی مورینیو را اخراج کند، 50 میلیون یورو (باقی مانده قرارداد مربی پرتغالی) را باید به عنوان غرات به او بپردازد. البته این نشریه با شیطنت این مساله را عنوان نکرده که در صورتی که مورینیو به تیم دیگری بپیوندد، تنها دستمزد خود تا ثبت قرارداد با تیم جدیدش را دریافت می‌کند. 

در هر صورت این احتمال هم وجود دارد که مورینیو مانند دیگر مربی‌های سطح بالا یک فصل را به خانه نشینی بپردازد و چیزی حدود 13 میلیون یورو به جیب بزند. کاری که در حال حاضر آنچلوتی انجام می‌دهد و با دریافت دستمزد خود از رئال مادرید،‌ تعطیلات خوبی را پشت سر می‌گذارد. 

البته یک حقیقت دیگر هم این است که چلسی از دوران بدون مورینیو می‌ترسد. آبی‌پوشان لندن گزینه‌های زیادی برای جانشینی او دارند. گاس هیدینگ و کاپلو، از مربیان محبوب آبرامویچ هستند که در حال حاضر کاری ندارند. مارسلو بیلسا و یورگن کلوپ هم از مربیان فوق‌العاده خوش‌نام سال‌های اخیر هستند که منتظر انتخاب تیم جدیدشان هستند. اما مساله‌ای که هست، هواداران به شدت خوزه مورینیو را دوست دارند و هر کدام از مربی‌ها بخواهد جانشین او شود کار  خاصی برای به دست آوردن دل ساکنان استمفوردبریج خواهد داشت. 

باید دید مورینیو در سمت خود باقی می‌ماند یا کسی که ادعا دارد از بهترین‌ مربی‌های تاریخ است توسط مالک روس چلسی از کار برکنار خواهد شد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =