ایران نوشت:4 عامل تیراندازی به رئیس بیمارستان «شهید زاده» بهبهان دستگیر شدند.

«سید ابوذر کریمی پور» رئیس دادگستری بهبهان با اشاره به دستگیری 4 مرد در تیراندازی به دکتر خدادوست رئیس بیمارستان شهید‌زاده اضافه کرد: طراح اصلی این موضوع یکی از کارکنان سابق این بیمارستان بوده و قضیه ربطی به مرگ بیماری قلبی در بیمارستان ندارد.
وی افزود: کارمند این بیمارستان به دلیل تخلفات اداری مورد تذکر رئیس بیمارستان قرار گرفته و برخورد اداری لازم با وی انجام شده که این موضوع باعث انتقامجویی وی از رئیس بیمارستان می‌شود.  کریمی‌پور با تقدیر از پلیس، فرمانده انتظامی بهبهان و دادستان بهبهان اظهارکرد: متهمان این پرونده با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند.
براساس این گزارش، چندی پیش بیماری 38 ساله با علائم درد سینه به اورژانس یکی از بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی بهبهان مراجعه کرد که همه اقدامات لازم درمانی برای این بیمار انجام شد ولی متأسفانه بیمار به دلیل پارگی شریان آئورت جان باخت.
در پی این اتفاق، تعدادی از جوانان و بستگان این بیمار با متشنج کردن فضای اورژانس بیمارستان، اقدام به شکستن شیشه‌ها و تهدید پرسنل اورژانس می‌کنند که در پی آن دکتر خدادوست، رئیس این بیمارستان مورد اصابت تیر با تفنگ شکاری قرار می‌گیرد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیاوش A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    1 0
    خوشبختی و بدبختی تو در اندیشه توست خلاف کرده بیرونش کردن تلبکارم هست باید دار زد این جور افراد