مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج از آغاز ثبت نام اینترنتی نوسازی تاکسی های فرسوده توسط این سازمان خبر داد و گفت: بعد از اجرای این پروژه که از روز شنبه کلید می خورد، هزار و 700 تاکسی فرسوده در کرج نوسازی می شوند.

به گزارش خبر گزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج پرویز اسکندری با اعلام این خبر به شرایط ثبت نام اشاره کرد و گفت: دارندگان اتومبیل های فرسوده مدل های 75 به پایین و 76 تا 84 می توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.
این مسئول در توضیح زمانبندی ثبت نام، زمان ثبت نام دارندگان تاکسی مدل 75 به پایین را از تاریخ 18 تا بیستم مهرماه جاری عنوان کرد و گفت: افرادی که تاکسی مدل 76 و 77 دارند می توانند در روزهای بیست و یکم تا بیست و سوم مهر ماه جاری برای ثبت نام به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.
وی زمان ثبت نام برای دارندگان خودرو مدل 78 و 79 را بیست و پنجم و بیست ششم همین ماه ذکر و عنوان کرد: به دلیل زیاد بودن تاکسی های مدل 80، ثبت نام برای نوسازی این خودروها چهار روز و از تاریخ 27 تا 30 مهر ماه جاری انجام می شود.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج اضافه کرد: روزهای سوم، چهارم و پنجم آبان ماه سال جاری به ثبت نام تاکسی های مدل 81 اختصاص یافته است.
اسکندری تاریخ ثبت نام تاکسی های مدل 82 را روزهای ششم، هفتم و نهم آبان ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: سه روز بعدی همان ماه به ثبت نام نوسازی خودروهای مدل 83 اختصاص یافته و متقاضیان با این شرایط باید در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم آبان به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه تاکسی های بالاتر از مدل سال 84 شامل این ثبت نام نمی شوند، زمان اسم نویسی دارندگان تاکسی مدل 84 روزهای سیزدهم، چهاردهم و شانزدهم آبان ماه سال جاری می باشد.
وی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با اتمام نوسازی خودروها، شاهد کسب رضایت حداکثری شهروندان و تاکسیرانان باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حبیبی A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    0 0
    باسلام خدمت کارکنان تاکسی های فرسوده آقا نگاهی به تاکسی های ماهم بیندازید تاکسی های خط سلماس تازه شهر سال هاست نوسازی نشده است این ها اورمیه شماره هستند اما اورمیه هم سال قبل نوسازی شده است مال ما 1377است دیگر مسافرا سوار نمی شوند از همه جاش صدا مدهد والا درآمدی نداره که به این قراضه خرج کنیم تاحالا سه بار تعمیر موتور کردیم حالا دم در خوابیده لطفا تا پایان امسال 1394 نوسازی بکنید والا جز اذیت خیر دیگری ندارد دیگر به فروش هم نمی رسند میگن کدام مسوول به فکر این خط است بین شهری است اما کرایش خیلی کم به هر راننده دیگری میگوییم تعجب می کنند لطفا مارا دراولویت قرار دهید