فوتبالدوستان برای حضور احمدی نژاد در ختم نوروزی چه نوشتند

حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در مراسم ترحیم هادی نوروزی واکنش مخاطبان خبرآنلاین را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمدی نژاد روز سه شنبه، در کنار فعالیت های سیاسی اش برای انتخابات آتی مجلس، به مراسم ترحیم کاپیتان فقید پرسپولیس رفت. حضور او بازخورد زیادی در رسانه های ایرانی داشت و برداشت های مختلفی هم از آن صورت گرفت. کاربران خبرآنلاین هم پس از انتشار عکس ها و اخبار مربوط به حضور رئیس جمهور سابق در این مراسم، واکنش های متفاوتی نشان دادند. عده ای به انتقاد از رسانه پرداختند و نوشتند: «چه اصراری است هر حرکت آدم ها را تحلیل کنید؟ احمدی نژاد نمی تواند جایی برود؟» یکی از موافقان رئیس جمهور سابق هم با تعریف و تمجید از عملکرد او در دوران ریاست جمهوری اش نوشت: «درود به محموداحمدی نژاد... برای کشورزحمت فراوان کشید.» این کامنت واکنش هایی را در پی داشت و یکی از کاربران خبرآنلاین در پاسخ به آن نوشت: «آقای احمدی نژاد بالاغیرتا بی خیال این ملت شو ، هردفعه که می شنوم میخای دوباره بیایی چهارستون بدنم می لرزه.»
یکی از کاربران که خود را پرسپولیسی می دانست، از اقدام احمدی نژاد تمجید کرد و نوشت: «طرفدارش نیستم ولی همین که رفته باز ارزش داره نه مثل بعضیها یه تسلیت هم نگفتن.» فرد دیگری هم در مدح رئیس جمهور سابق نوشت: «خدا وكيلي دمت گرم محمود كه هميشه با اقشار مظلوم جامعه همراه بودي و هستي.»
اما اینها معدود کامنت هایی بودند که تصور می کردند این حرکت محمود احمدی نژاد یک حرکت ورزشی است. اغلب کاربران خبرآنلاین، به انتقاد از رئیس جمهور سابق پرداختند و یکی از آنها حتی به تیپ احمدی نژاد هم گیر داد: «آخه تو این گرما کی کاپشن میپوشه؟» یکی از کاربران نوشت: «آقای احمدی نژاد هشت سال رییس جمهور بودی‌میشه بسه‌.» اکثر کاربران خبرآنلاین این حرکت احمدی نژاد را در آستانه انتخابات آتی مجلس، حرکتی تبلیغاتی نداشتند و می شد این را از نظراتشان فهمید: «معلومه برای چی رفته.»، «مجالی برای دیده شدن»، «بنده به عنوان یک پرسپولیسی از تمام اقایون دنبال رای خواهش میکنم احترام کاپیتان هادی رو نگه دارید جای دیگه دنبال جمع کردن رای باشید»، «حداقل سیاست باز یرو هم بلد نیستی تابلو میخواهی سیاسی کاری کنی.انتخابات مجلس نزدیک شد آقایون مردمی شدن»، «اين يك بازي تبليغاتي ست . بنده هاي خدا هنرمندان و ورزشكاران كه با هر اتفاقي كه باعث جلب نظر مردم مي شوند ناخواسته تبديل به يك بيلبورد تبليغاتي براي سياستمداران مي شوند.»، «ای ملت آگاه باشید نقشه داره براتون». کامنت هایی با این مضامین بی اندازه زیاد بود اما بخش جالبی از واکنش ها به موضوع شایعات درباره استقلالی بودند رئیس جمهور سابق برمی گشت. این مسئله باعث شد طرفداران استقلال به شوخی یا جدی، کامنت هایی را بنویسند. یکی از هواداران استقلال نوشت: «آقا من ازاین لحظه پرسپولیسی شدم سلام قرمزا منوتحویل بگیرین سلطان علی پروین.» هوادار دیگری هم نوشت: «احمدی نژاد استقلالیه؟ به عنوان یه استقلالی بدترین خبری بود که برای استقلال شنیدم.» و این هم کامنت یکی دیگر از هواداران: «من هم استقلالی بودم ولی از الآن میشم طرفدار تراکتور بشرطی باز این آقا نگوید من تراکتوری هستم.»
در این بین عده ای از پرسپولیسی هم به خاطر اتفاقات مدیریتی پرسپولیس دل پری از احمدی نژاد داشتند. یکی از هواداران این تیم خطاب به رئیس جمهور سابق نوشت: «همين اقا هشت سال پرسپوليس و بدبخت كرد حالا اومده برامون تسلي بده دلداري نمي خوايم لطفا نمك به زخممان نپاش.» و هوادار دیگری هم نوشت: «این آقا 8 سال پرسپولیس رو کوبید و نابودش کرد. الان چی میگه من نمیدونم؟»


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حق گو IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    46 94
    احمدی نژاد نیاز به معرفی ندارد چرا همینکه در مراسمیشرکت می کند واهمه می کنید اگه ایشون انقدر بد است که به گفته شما اکثریت میدانند پس طرفداری طرفدار نداردبالطبع جای نگرانی هم نیست لذا چه نیازی به این همه قلم فرسایی است مردم خودشان شعور دارند ومیفهمند . مگر اینکه حقیقت چیز دیگری باشد که باعث نگرانی ووحشت عده ای میشود.
  • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    83 24
    آقای معجزه جان مولا بی خیال.
  • محمد A1 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    همین که معرفت داشته رفته دمش گرم . وزیر ورزش که تیم مال سازمانشه و کاپیتان تیمش فوت کرده نرفت یه تسلیت خوشکو خالی بگه
  • بی نام GB ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    81 30
    همین احمدی نژاد کسی بود که فقط ادعا خصوصی سازی میکرد و اخر هیچ کاری نکرد مثه بقیه ادعا ها هیچ دولتی جرات خصوصی سازی ندتره چون از اینکه کسی جز خودشون به قدرت برسه میترسن پرسپولیس یعنی 40 میلیون ادم چیزی که خیلیا تو خواب هم نمیبینن
  • فرهاد سمیع پور A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    17 15
    آقا بنظرم تاریخ مصرف کارهای آقای احمدی نژاد گذشته