یکی از کارگران قطار شهری اهواز برای سرویس مشکلات مردم کامنت گذاشته که ماههاست حقوق دریافت نکرده اند. اینطور که پیداست وضعیت مالی پیمانکار از کارگران بدتر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طرح قطار شهری اهواز، روی زمین مانده و یکی از دلایل آن، نبودن بودجه و اعتبار است.
اما نبود بودجه و اعتبار، شاید از همه بیشتر به کارگران پروژه احداث قطار شهری اهواز فشار می آورد. یکی از این کارگران در سرویس مشکلات مردم گلایه کرده که ماههاست حقوق نگرفته اند.
کاربری که خود را سیداحمد معرفی کرده، اینطور نوشته: سلام وخسته نباشید به همه شما ک واقعا پیگیر کارهای مردم هستید.من ساکن اهوازم ودرشرکت کیسون پروژقطارشهری مشغول بکارم متاسفانه ازاسفند93به بعد شرکت حقوق کارگران نداده وهمه درشرایط سختی هستن چندباراعصاب گرفتن ولی هیچ کس دلش بحال کارگرانسوخت تاخودشون اعتصاب شکستن ودل ب کاردادن ولی دریغ از پول خواهشاپیگیرباشیدک بدجوری اذیتیم بخصوص الان ک بچه هارفتن مدرسه
در این رابطه با شرکت پیمانکار قطار شهری اهواز گفتگو کردیم. روابط عمومی این شرکت درباره تعویق حقوق کارگران متروی اهواز توضیح داد: چنین موضوعی صحت دارد، البته ظاهرا آنها امسال نیز یک نوبت دریافتی داشته اند، ولی با این حال، چند ماه است حقوق همه پرسنل به تعویق افتاده.
سرپرست روابط عمومی شرکت پیمانکار قطار شهری اهواز توضیح داد: ما هم در دفتر مرکزی با این مشکل مواجهیم و از دیماه سال گذشته تاکنون حقوق همکاران به تعویق افتاده است.
او دلیل این تعویق پرداختی ها را وضعیت نابسامان اقتصادی کشور و رکود حاکم بر اقتصاد عنوان کرد و گفت: بقیه شرکتهای پیمانکاری نیز مانند ما مشکل مالی دارند. امیدواریم این مشکلات حل شود و با پرداخت به موقع حقوق همکاران، این پروژه نیز به سرانجام برسد.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    2 1
    خوزستان دینش را به اسلام ادا کرد
  • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    همه پیگیری شد همین بیشتر باید پیگیری کرد الان با این پیگیری چیزی حل نشد
  • بی نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    لطفا بیشتر فریاد بزنین یه کارگر اگر یک ماهم حقوقش عقب بیفته برای امرار معاشش به مشکل برمیخوره چه برسه به اینکه ماهها دریافتی نداشته