نوباوه:افرادی نظیر رضائیان درمطبوعات فعالیت می کنند/فهرست 13 نفره جاسوس ها در اختیار وزارت ارشاد است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: نمایندگانی که به وزرای ارشاد و اطلاعات درباره نفوذ عوامل بیگانه در روزنامه های زنجیره ای تذکر داده اند، نظر خود را در این تذکر اعلام کرده اند.

بیژن نوباوه وطن در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به نامه تذکر 12 نماینده به وزرای ارشاد و اطلاعات درباره انچه که اعلام نفوذ صدها نفری سرویس‌های جاسوسی غربی در روزنامه‌ها و رسانه‌های داخلی عنوان شده و خواستار  مقابله جدی با این توطئه شدند  گفت:  ما نظرمان را در همان تذکر اعلام کرده  و به آقایان برای برخورد با این قضیه آدرس داده ایم.

وی در اسخ به این سئوال که وزیر ارشاد این موضوع را رد کرده و مستند نداسته اند، اظهار کرد:  ایشان ابتدا اینکه آقای جیسون رضائیان هم جاسوس است را نمی پذیرفت ولی الان دیگر علنی شده است که وی جاسوس اصلی آمریکایی هاست و به نظر ما ، نظیر رضائیان افراد دیگری در فضای رسانه ای کشور فعالیت دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: لیست 13-12 نفره ای از این افراد اعلام  شده است که این مسئله تحت پیگیری است و وزرای مربوطه نیز از این موضوع اطلاع دارند.

گفتنی است؛ سی ام شهریور جاری، 12نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و علی جنتی وزیر ارشاد اسلامی بر لزوم مقابله جدی با جریان صدها نفری نفوذی سرویس‌های جاسوسی غربی در روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای تاکید کردند.

 

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    63 2
    کلا مملکت را تقسیم کرده اند به دو گروه: حزب اللهی ها جاسوسها. با متر و معیار این آقایون حدود 65 میلیون جاسوس داریم
  • محمد ر. A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    34 2
    1 دوتا نکته : اولا که آقای رضاییان رسما خبرنگار یک موسسه آمریکایی بوده و کلا در مطبوعات و رسانه های ایران کار نمیکرده پس ربطی هم نداره. 2 ایشان و همراهانشان در آن تذکر از نفوذ صدها جاسوس اسم برده بودند وشلوغ میکردند حالا شده یک لیست 1213 نفره؟ حتما بعد بررسی هم میشه یک لیست 12 نفره
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    1 24
    ناتوانی در رقابت های اقتصادی فرهنگی اجتماعی رو با پرونده سازی و بولتن نویسی و شبنامه پراکنی جبران میکنند. احسنت به این نمایندگان شایسته مملکت. نماینده ی بر حق تلگرام نویس ها هستند :
  • سعید A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    21 1
    از اینکه یه زمانی حدود 89 سال قبل دوست داشتم ، شرمنده ام
  • علی A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    38 0
    مملکت وزارت اطلاعات داره اونقت شما جاسوس پیدا میکنید؟ میشه بفرمایید به اتکا با کدام منابع شما این 13 نفر را شناسائی کردید؟