تابش: اقلیت مجلس نتیجه عکس از استیضاح ها گرفته است/تا پایان مجلس، استیضاح دیگری نخواهیم داشت

نماینده مردم اردکان در مجلس تاکید کرد: اولین پیام رای اعتماد مجدد نمایندگان به آخوندی، بهتر شدن تعامل دولت و مجلس است.

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرآنلاین، با اشاره به رای مجدد مجلس به وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: رای نیاوردن استیضاح می تواند دو سه پیام داشته باشد، اول اینکه تعامل مجلس و دولت بهتر شده است و دیگر اینکه در آستانه انتخابات مجلس، رفتار نمایندگان منطقی تر و عقلانی تر شده است و امواج سیاسی نمی تواند این رفتار را تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی پیام سوم این اعتماد را عملکرد خوب وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: آخوندی علی رغم کمبود منابع، سعی کرده است که وزارتخانه را منطبق بر واقعیات روز و ضوابط جاری در دنیا اداره کند.

تابش تاکید کرد: آخوندی در جلب سرمایه گذاری ها موفق عمل کرده است و در موضوع مسکن مهر نیز با وجود محدودیت هایی که داشته است، کارهای خوبی را شروع کرده است که مجلس باید اعتبارات وزارتخانه را تقویت کند تا کارهای بهتری انجام دهد.

 این نماینده مجلس در پاسخ به این سئوال که آیا شاهد استیضاح دیگری تا پایان دوره مجلس نهم خواهیم بود؟ گفت: به نظرم در حال حاضر،طیف اقلیت مجلس از مطرح کردن استیضاح ها، نتیجه عکس گرفته به طوری که پس از وزیر آموزش و پروش، وزیر راه و شهرسازی نیز توانست از مجلس رای اعتماد مجدد بگیرد که از رای اعتماد اولیه آن ها نیز بیشتر بود، از این رو، این نتیجه باعث می شود مجلس، در چند ماه باقی مانده دیگر شاهد استیضاح بیشتر نباشد.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    7 0
    شب درازه...خوشبین نباش تابش جان