رئیس مجلس گفت: هدف از اجرای برجام این است که منافع ملی کشور در یک شرایط نظام مند مورد توجه قرار گیرد. همچنین در مقابل بیگانگان دقت نظر شود تا آنها از این فرصت سوء استفاده نکنند.

به گزارش ايرنا، علی لاریجانی صبح چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره بررسی طرح اجرای برجام در مجلس افزود: طرح برجام در مجلس مطرح شده، کمیسیون امنیت ملی نظر خود را داده و ان شاءلله هفته آینده در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.وی توضیح داد: هدف این است که در مقابل بیگانگان دقت نظر شود که آن ها از این فرصت سوء استفاده نکنند و همچنین منافع ملی کشور و بخش هایی همچون بنیه دفاعی کشور در یک شرایط نظام مندی مورد توجه قرار گیرد. 

ایسنا هم درباره اظهارات وي نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «نسبت به مقوله تروریسم سرگیجه‌ای در منطقه به وجود آمده است» گفت: فکر می‌کنم غرب مشکلش این است که در مسأله مبارزه با تروریسم دچار حیرت است.

لاریجانی گفت: فکر می‌کنم سرگیجه‌ای در منطقه به وجود آمده که نسبت به مقوله تروریسم مدتی دچار غفلت بودند حالا توجهی پیدا کردند اما نمی‌دانند با این پدیده چه کار کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: لذا فکر می‌کنم مشکل غرب مهم‌تر از این بحث‌ها این است که در مسأله مبارزه با تروریسم دچار حیرت هستند و توجه ندارند که باید زمان را در استخدام خودش قرار دهد اما زمان را به حریف داده است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین روس‌ها توجهشان در این زمینه جلب شده و واقعاً خودشان مشکل دارند چرا که تعداد زیادی از افراد تروریستی که در سوریه هستند از روسیه به آنجا رفته‌اند. لذا این نگرانی را دارند و این نگرانی را غربی‌ها هم دارند اما شیوه رفتاری آنان شیوه صادقانه‌ای نیست.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =