ایسنا نوشت: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیش‌بینی از رأی مجلس به برجام گفت: به دولت اختیار می‌دهیم که ضمن حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران به ویژه در صنایع دفاعی و موشکی برجام را اجرا کنند.

عبدالرضا مصری گفت: بر اساس ارزیابی از فضای مجلس معتقدم طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام ضمن حفظ اقتدار ایران به ویژه در صنایع دفاعی و موشکی به تصویب مجلس می‌رسد. بنابراین مجلس به دولت اختیار می‌دهد در صورت رعایت این مسأله بسیار مهم پای برجام بایستد. در غیر این‌صورت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و غرب مقابله به مثل کند.

نماینده مردم کرمانشاه افزود: مجلس به هیچ وجه نمی‌گوید موافق یا مخالف برجام است بلکه به دلیل بی‌اعتمادی مطلق به سیاستمداران و حکام آمریکا و غرب الزاماتی را در قالب طرح اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام تعیین می‌کند که در صورت دبه کردن آنان جمهوری اسلامی نیز توان مقابله به مثل داشته باشد.

وی با بیان اینکه مجلس در رسیدگی به طرح برجام از زمان‌بندی‌های تعیین شده عقب نیست،‌ گفت: همین اندازه که مجلس هفته آینده که هفته سرکشی‌ به حوزه‌های انتخابیه نمایندگان را کنسل نکرد و برای تعیین تکلیف برجام تشکیل جلسه خواهد داد نشان می‌دهد از زمان‌بندی تعیین شده عقب نیست، باید از مجلس تشکر کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =