خبرگزاری مهر نوشت: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه در گفتگو با خبرگزاری ترند گفت تلاشهای دیپلماتیک دولت در سیاست خارجی قابل تقدیر است ولی باید مراقبت کنند که مورد سو استفاده دشمنان قرار نگیرند که البته رهبر ما مراقب هستند و تلاش خواهند کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با خبرگزاری ترند گفت: مجلس باید نظرش را اعلام کند، اما این مسئله چون یک مسئله ملی است نهایتا رهبر انقلاب تصمیم خواهند گرفت.

به گزارش 

رضایی افزود: به هر حال مجلس باید نظرش را اعلام کند، این مسئله چون یک مسئله ملی است نهایتا رهبر انقلاب تصمیم خواهند گرفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد یکی از ابهاماتی که در رابطه با برجام است همین است که هنوز روشن نیست که دولت امریکا و اروپا چه رفتاری می خواهند با رفع تحریمها داشته باشند. آیا می خواهند تحریمها را لغو بکند یا می خوهند تعلیق بکنند یا می خواهند بعضی از تحریمها را نگه دارند بعضی را نگه ندارند. این امر در پرده ای از ابهام است.

ایران و ۶ قدرت جهانی تیرماه سال جاری به توافق جامع هسته ای دست یافتند. این توافق باید توسط مجلس ایران و کنگره آمریکا تصویب شود. گفتنی است در کنگره آمریکا مخالفان نتوانستند به حد نصاب مورد نیاز برای لغو تحریم برسند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند تهران A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    2 5
    برای همه مبهم است که تحریم برداشته شد یا میشود یا نمیشود عزت با تحریم گرفته شد ذلت بدون تحریم دریافت شد بالاخره برای همه گنگ و مبهم است که چه معیار و ارزشهایی با چه ضد ارزشهایی جابجا شدند.
  • حسین A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    9 4
    سلام .مرحبا اقامحسن گوشه چشمی به مجلس نشان دادید انشا..که این دفعه برای همیشه از خواب بیدار شوندکه زیاد دل خوش نباشند وزیادی فکر دنیا نکنند