صنایع دستی هنرمندان هرمزگانی در زمینه ‌‌های متنوع در نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس به حراج گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، هانیه اکبری رئیس نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در این رابطه اظهار داشت: صنایع دستی از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و هنری خلاقانه است که می‌تواند هر شکل، جنس و ابعادی را به خود بگیرد.

این مسئول اضافه کرد: صنایع دستی هنرمندان هرمزگانی در زمین‌‌های متنوع محرق ساقه گندم، معرق مس و چوب، مجسمه‌های پلی‌استر، نقطه‌کوبی، طرح‌های انتزاعی، تابلوهای ویترای، طراحی بر روی ظروف، چرم، صدف، آیینه و سنگ‌های قیمتی از 11 مهرماه در نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در فرهنگسرای طوبی به حراج گذاشته شد و تا 16 همین ماه ادامه پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه نیز تنوع زیادی به لحاظ شکلی و قیمتی وجود دارد و در زمینه‌های محرق ساقه گندم، معرق مس و چوب، مجسمه‌های پلی‌استر، نقطه‌کوبی، طرح‌های انتزاعی، تابلوهای ویترای، طراحی بر روی ظروف، چرم، صدف، آیینه و سنگ‌های قیمتی اثرهای متفاوتی به نمایش گذاشته می‌شود.

اکبری گفت: تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه‌های صنایع دستی دیگر در آن است که بسیاری از آثار هنرمندان برگرفته از ذهن هنرمند بوده و نسخه‌برداری از طرح‌های تکراری دیگران نیست و علاقه‌مندان می‌توانند آثاری خاص و تک را در این نمایشگاه مشاهده کنند.

اکبری با بیان اینکه درصدی از کل فروش این نمایشگاه به مؤسسه خیریه خانه آرزوهای آبی هرمزگان برای کمک به زنان و کودکان بی‌سرپرست داده می‌شود، یادآور شد: همواره هنرمندان استان هرمزگان در برنامه‌های خیریه بدون هیچ چشم داشتی شرکت کرده‌اند و در این نمایشگاه نیز، جنبه خیریه‌ای جزو اهداف اصلی برگزاری آن است که امیدواریم بتوانیم حلقه هنر با امور خیریه را در استان استحکام بخشیم.

رئیس نمایشگاه بزرگ صنایع دستی که مسئولیت صنایع دستی کانون بسیج هنرمندان استان را نیز به عهده دارد، بیان داشت: حامی برگزاری این نمایشگاه کانون بسیج هنرمندان استان بوده که با حمایت‌های این کانون قصد داریم کارهای بزرگتری را در سطح استان انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم از تمامی اقشار و علاقه‌مندان به هنرهای دکوراسیونی می‌توانند مخاطب این نمایشگاه باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =