رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: مادر دو شهید بروجردی یک باب منزل مسکونی خود در این شهرستان را جهت یاری رساندن به نیازمندان به کمیته امداد بخشید.

به گزارش خبرنگار خبر آنلاین از بروجرد "علی معظمی " با اعلام این خبر افزود : به مناسبت هفته دفاع مقدس مادر شهدا حجت اله و علیرضا پارسا یک باب منزل مسکونی اش را به کمیته امداد اهداء نمود.

وی تصریح نمود: مادران شهدا که در زمان جنگ تحمیلی اسوه صبر و ایثار و گذشت بودند اکنون نیز سرمنشاء خیر و کمک به همنوعان میباشند.

وی ادامه داد: مادر شهدای پارسا با اهداء منزل مسکونی اش ثابت نمود که این خانواده از جان و مال خود برای اهداف جامعه و انقلاب ازهیچ چیز فرو گذاری نکرده و همواره یار و پشتیبان ولایت و مردم میباشند.

معظمی با اشاره به اینکه متراژ این واحد مسکونی 130 متر مربع است افزود: ارزش این منزل ساختمانی 600میلیون ریال اعلام شده است که جهت استفاده مددجویان کمیته امداد اهداء گردید.

معظمی همچنان از حمایت های کمیته امداد و خیرین از دانش آموزان بی بضاعت خبر داد و افزود: در این شهرستان 30 هزار دانش آموز مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 1200دانش آموز بی بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد می باشند و نیازمند کمک های دیگر دانش آموزان و خانواده هایشان هستند .

وی در پایان افزود: امسال جشن عاطفه ها با عید بزرگ غدیر توأم گشت و دانش آموزان با نگاه به سیره عملی حضرت علی(ع) و ائمه معصومین ، به همنوعان و همکلاسی های محروم خود کمک های چشمگیری داشتند

مهدی گودرزی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =