رسانه‌های استان البرز در حوزه تولید خبر ضعیف هستند

به گزارش تسنیم،سرپرست معاونت مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد البرز گفت: فضاهای رسانه‌ای موجود در استان از جمله کپی کردن اخبار از خبرگزاری‌ها و نیز خبرگزاری‌ها از یکدیگر نشان‌دهنده این موضوع است که رسانه‌ها در حوزه تولید خبر در استان ضعیف هستند که باید تقویت شوند.

محمد طاهری با اشاره به پیگیری جدی آموزش در حوزه رسانه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اظهار داشت: در این زمینه چندین دوره آموزشی تاکنون برگزار شده است.

وی با بیان اینکه چند دوره آموزشی در حوزه خبرنویسی، گزارش‌نویسی و مدیریت رسانه در فصل پاییز سال جاری برگزار می‌شود، افزود: جشنواره مطبوعات استان البرز نشان داد در حوزه خبر در سطح استان ضعف داریم و باید در این زمینه بیشتر فعالیت شود.

سرپرست معاونت مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد:‌ فضاهای رسانه‌ای موجود در استان از جمله کپی کردن اخبار از خبرگزاری‌ها و نیز خبرگزاری‌ها از یکدیگر نشان‌دهنده این موضوع است که رسانه‌ها در حوزه تولید خبر در استان ضعیف هستند که باید تقویت شوند.

وی با تاکید بر اینکه بر این اساس بحث آموزش رسانه در البرز به صورت جدی پیگیری می‌شود، گفت: امید است دوره‌های مناسبی با همکاری دفتر مطالعات برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =