۰ نفر
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
فنگ شویی در طراحی برج‌های سبز ویتنام

ایسنا نوشت: شرکت معماری ویتنامی Vo Trong Nghia برای طراحی‌های خاص شگفت‌انگیز طبیعی مشهور است و اخیرا از طرح خود برای ساخت مجموعه ساختمان‌هایی در شهر هوشی‌مین خبر داده که با بامبو پوشانده شده‌اند.

این ساختمان‌ها برای ایجاد یک فضای سبز وسیع که در این شهر ویتنام رایج است، از پشت‌بامهای بهم پیوسته برخوردار است که از فنگ‌شویی الهام گرفته‌اند. سه برج ساخته شده با سقف سبز موجب استنشاق هوای تازه در شهر هوشی‌مین خواهند شد. این برج‌ها در امتداد دو پیچ رودخانه قرار گرفته‌اند.

برج‌های Diamond Lotus فقط برای درک زیبایی نیست و باغ و درختان بامبو قرار گرفته شده در بالکن‌های آن به کاهش دمای گرمسیری و خنک کردن هوا کمک می‌کند.

فنگ شويي كه به معنای باد و آب است، یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمانهای مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می‌شود تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به طور کلی انرژی مثبت چی داشته باشد

این سه برج 22 طبقه و 720 واحد آپارتمان با فضای 8400 متر مربع دارد. هر یک از ساکنین این برج به بالکن و سقف سبز آن دسترسی دارد. شکل این ساختمان با بالکن‌های سفید امواج آرام دریا را در ذهن تداعی می‌کند.

این سقف سبز طولانی‌ترین پارک با درختان بزرگ، منظره طبیعی، پیاده‌رو و دارای امکانات دیگر است. سازه نگهدارنده نعل مانند آن در شب می‌درخشد و با اصول فنگ‌شویی مرتبط است.

سقف‌های مرتبط آن نیز موجب دسترسی ساکنین به فضای سبز بیشتری شده که در شهرها به ندرت دیده می‌شود.

5454

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =