ایرنا نوشت: «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گسترش بحران های خاورمیانه و نیرومند شدن گروه های تروریستی در این منطقه را حاصل 'سیاست های خارجی غلط' اوباما دانست و از حملات هوایی روسیه علیه مواضع داعش در سوریه حمایت کرد.

ترامپ روز دوشنبه درگفت گوی تلویزیونی با شبکه ان بی سی آمریکا دلیل حملات هوایی روسیه علیه مواضع داعش در کشور سوریه را تلاش پوتین برای جلوگیری از سرازیر شدن موج تروریسم به داخل کشورش عنوان کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سیاست های اوباما در خاور میانه که به گفته وی کشور های عراق و سوریه را به'هرج ومرج و آشفتگی کامل' تبدیل کرده انتقاد کرد و مدعی شد که شرایط کشور های لیبی و عراق حتی قبل از سقوط قذافی و صدام حسین به مراتب از امروز بهتر بوده است.
وی گفت که اوباما با حمایت از بااصطلاح مخالفان معتدل سوریه همین بلا را به سر این کشور نیز خواهد آورد.
ترامپ توضیح داد: دولت آمریکا برای سرنگون کردن دولت بشار اسد میلیارد ها دلار صرف آموزش به افرادی می کند که کوچکترین اطلاعی از هویت واقعی آن ها ندارد.
وی درنهایت ادعاهای مقام های آمریکایی را مبنی بر این که حملات روسیه علیه داعش به کشته شدن شهروندان غیر نظامی سوریه منجر می شود رد کرد و گفت که معتقدم هدف این حملات داعش است و دلیل آن هم جلوگیری از سرازیز شدن نیروهای این گروه تروریستی به داخل روسیه است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محسن A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    عجب یه حرف حقی از یه آمریکایی شنیدیم