۰ نفر
۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱

محمد بنا با همان انگیزه، جدیت و هر از گاهی شوخی‌ با شاگردان خود اولین تمرین تیم ملی را در فضایی شاد پشت سر گذاشت و نشان داد آمده تا کشتی فرنگی را دوباره به روزهای اوجش بازگرداند.

ایسنا نوشت:نخستین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی پس از روی کار آمدن مجدد محمد بنا به عنوان سرمربی در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار شد.

اهمیت این موضوع تا جایی بود که تعداد زیادی از خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی را به خانه کشتی شماره یک مجموعه ورزشی آزادی کشاند تا به متن و حواشی بازگشت محمد بنا پس از 17 ماه دوری از تیم ملی بپردازند.

بنا به محض ورود به محل تمرین برخورد بسیار گرمی با اهالی رسانه و شاگردان خود داشت و خوشحالی او و شاگردانش از بابت این اتفاق به خوبی در چهره آن‌ها پیدا بود.

بنا در ابتدای تمرین در میان حلقه شاگردانش حضور پیدا کرد و خطاب به آن ها گفت:"هیچ ناراحتی بابت نتایج گذشته نداشته باشید. مطمئن باشید می‌توانیم با کمک هم دوباره کشتی فرنگی را به روزهای اوج خود بازگردانیم. فقط 317 روز تا المپیک زمان داریم و متاسفانه زمان‌های زیادی را از دست داده‌ایم. شرایط حال حاضر با 4 سال پیش از زمین تا آسمان متفاوت است اما باید تلاش کنیم تا همه چیز را به قبل بازگردانیم"

بنا که مثل همیشه سعی می‌کرد با حرف‌هایش انرژی مثبت به تیم تزریق کند صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: "اگر با هم یکی شویم و فعل خواستن را به خوبی صرف کنیم باز هم می‌توانیم شرایط خوبی را بر تیم ملی حکم فرما کنیم. باید همه یا علی بگوییم و دست در دست هم دهیم تا باز هم کشتی فرنگی را به جایگاه شایسته‌اش برسانیم"

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که توانست این تیم را به نتایج خیره کننده در المپیک 2012 برساند و سه مدال طلای ارزشمند را نصیب کشتی فرنگی ایران کند در همان ابتدای کار خطاب به شاگردانش تاکید کرد: "همگی باید آزمون های سختی را پشت سر بگذارید تا به موفقیت برسید. من فقط یک مشت کشتی‌گیر باانگیزه و پرتلاش می‌خواهم. به خدا می‌توانیم خیلی زیبا این مسیر سخت تا المپیک را طی کنیم و به اهداف خود برسیم."

در ادامه، تمرینات فرنگی کاران در فضایی کاملا شاد برگزار شد و بنا مثل همیشه دست‌هایش را از پشت به هم گره زد و به دقت بر کار تمامی فرنگی‌کاران نظارت داشت و در کنار جدیت همیشگی خود سعی می‌کرد با شوخی هایش به تک تک فرنگی‌کاران روحیه و انگیزه برای تلاش بیشتر بدهد.

کشتی فرنگی ایران روزهای سختی را برای کسب موفقیت دوباره در المپیک ریو در پیش دارد اما او عاشق کشتی است و می‌گوید: "من دیوانه کشتی هستم و فقط با اهتزاز پرچم ایران در المپیک است که خستگی از تنم در می رود نه هیچ چیز دیگر"

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =