محسن بنگر در گفت و گویی همه استقلالی ها را با معرفت خطاب کرده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از مرگ هادی نوروزی بازیکنان،کادر فنی و هواداران تیم رقیب برای پرسپولیسی ها سنگ تمام گذاشتند و در این چند روزه در کنار سرخپوشان بودند و با آنها ابراز همدردی کردند.

این در حالی است که محسن بنگر در گفت و گویی عنوان کرد که در این یکی دو روز اخیر خیلی خوب استقلالی ها را شناخته است و مقابل معرفت آنها کم آورده است.او حتی اعلام کرد که دیگر برای آبی ها کری نمی خواند.

پس از این اظهار نظر بنگر بود که هواداران استقلال هم زیر مطلب او کامنت گذاشتند . خیلی از آنها با  بازیکن پرسپولیسی ها ابراز همدردی کردند.

یکی از هواداران استقلال در این مورد نوشته است:« ممنون آقای بنگر ما استقلالیها با پرسپولیسیها فقط تو زمین فوتبال رقیب هستیم و در خارج از زمین فوتبال رفیق هستیم تو این مواقع قرمز و آبی معنی نداره و باید همه به هم احترام بگذاریم....»

هوادار دیگری نوشته است:« برادر ما استقلالی ها با تو ، با خانواده آن مرحوم و همه پرسپولیسی ها همدردیم. بخدا انقدرها که برای هادی اشک ریختم برای اسطوره باشگاهم مرحوم حجازی نریختم. اخه هادی جوان بود. 30 سالش بود. دلم برای هانی و هانا سوخت. خدا به همسرش صبر دهد. همینطور به شما. واقعا ارزش نداره دنیا. از مرگ هادی یه درس بزرگ گرفتم که برای مرگ هر لحظه اماده باشم. خدا رحمتش کند.»

شما می توانید کامنت هایی که هواداران آبی و قرمز برای محسن بنگر نوشته اند را اینجا ببینید.

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =