تامینی: استیضاح آخوندی رای اکثریت مجلس را ندارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی می گوید که استیضاح وزیر راه و شهرسازی را نمی آورد و آخوندی مجدد از مجلس رای اعتماد خواهد گرفت.

حسن تأمینی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:با توجه به مشکلاتی که در حوزه راه و شهرسازی وجود دارد، اگر غیر از آخوندی هر فرد دیگری هم وزیر بود شاید نمی توانست از پس آن ها برآید.

وی با بیان اینکه مجلس باید کمک کند تا مشکلات وزارت راه و شهرسازی حل شود، افزود: به عنوان مثال در حوزه مسکن مهر، مشکلاتی از دولت گذشته باقی مانده است و در حوزه راههای شهری و روستایی، مطالبات جدی بسیاری وجود دارد اما آقای اخوندی در کار خودش موفق بوده است و اینکه بتواند همه مشکلات را حل کند، همه باید به او کمک کنیم تا بتواند درکار خود به توفیقات بیشتری دست یابد.

نماینده مردم رشت ادامه داد: در حوزه فرودگاهی می توان گفت که کار بهتر مدیریت می شود و با اینکه تحریم های مشکلات بسیاری را در این بخش به وجود آورده بود و ما شاهد سقوط هواپیماهای متعدد در کشور بودیم اما از زمان مدیریت آخوندی این وضعیت بهبود یافته و و نشان می دهد که وی بهتر توانسته کار را مدیریت کند و کمتر شاهد این اتفاق هستیم. البته ایراداتی ممکن است وجود داشته باشد اما بسیاری از این ایردات، به شخص وزیر وارد نیست.

17220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =