یک عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه با استیضاح وزیر راه و شهرسازی مخالف است، گفت:‌ این استیضاح نه تنها به نفع مجلس نیست بلکه مجلس را در زمان بررسی بودجه و تعیین سیاستگذاری های پنج ساله در برنامه توسعه در حوزه راه و شهرسازی با مشکل مواجه می‌کند.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با طرح این پرسش که با تغییر وزیر راه وشهرسازی چه اتفاقی برای این حوزه رخ می‌دهد گفت: اگر وزیر راه و شهرسازی در برهه کنونی تغییر کند ما تنها آینده را از دست داده ایم چون باتغییر وزیر، سه ماه سرپرست بر سر کار وزارت خانه می آید آن هم در شرایطی که امسال مشکلاتی در حوزه مسکن مهر، راه روستایی بزرگراه، آزادراه ، ایمنی راه و ریل ها داشته ایم.

وی با بیان اینکه مجلس اولین ضربه را از تغییر وزیر راه و شهرسازی می خورد گفت:از طرف دیگر تا چند ماه دیگر بودجه به مجلس ارائه می‌شود، آیا قرار است این بودجه را سرپرست یا وزیری که دو سال بر سر کار بوده درحوزه راه و شهرسازی به مجلس ارائه کند؟ علاوه بر ‌آن برنامه پنج ساله توسعه را در دستور کار داریم که از این لحاظ نیز استیضاح وزیر به نفع نیست.

ندیمی با تاکید بر اینکه به ابقای وزیر راه و شهرسازی رای مثبت می‌دهد در مورد پیش بینی اش از رای مجلس در استیضاح آخوندی گفت: برجام نشان داد که مجلس عاقل شده است.

این نماینده اصولگرای مجلس توضیح داد: در حال حاضر افراد زیادی برای موافقت با استیضاح آخوندی ثبت نام نکردند و افراد زیادی نیز تبلیغ نمی کنند. پس دو عامل طراحان و مبلغان نشان می‌دهد که در این استیضاح قدرت و قوتی وجود ندارد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =