وزیر بازرگانی گفت: با افتتاح نمایشگاه بهاره، قیمت گوشت، میوه و کالاهای اساسی ارزان تر خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مهدی غضنفری در حاشیه نهمین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مصاحبه با خبرنگاران افزود: ذخیره سازی کالاهای اساسی در حجم بسیار فراوان و به اندازه کافی در کشور صورت گرفته است و مشکلی درعرضه آن وجود ندارد. وی گفت: عمده کالاهای ذخیره شده به ویژه انواع میوه از تولیدات داخلی است و مشکلی برای عرضه آن وجود ندارد. غضنفری تصریح کرد: مشکل اصلی نبود اطلاع رسانی مناسب در نحوه توزیع کالاهای اساسی است که گاهی اوقات برخی از گروه ها در هنگام خرید انبوه مردم وارد بازار می شوند و سوء استفاده می کنند. وزیر بازرگانی با اشاره به اینکه به تازگی بخش تامین و عرضه گوشت به این وزارتخانه واگذار شده است، اضافه کرد: در تعاملی که با تولیدکنندگان گوشت داشتیم، قرار شد کشتار بیشتری داشته باشند. وی افزود: بخش دیگری از نیاز مردم نیز از طریق گوشت های منجمد ذخیره سازی شده تامین می شود. وزیر بازرگانی از ارائه 8 نوع حمایت و تشویق اعم از خدمات دولتی، گمرکی و بانکی از طرف سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به تولید کنندگان برتر و حائز دریافت تندیس و لوح تقدیر خبر داد. وی افزود: قرار شد که سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با تعامل با سازمان های ذیربط آیین نامه ای را در این زمینه ارائه کنند تا در تعیین نوع صلاحیت شرکت های تولیدی و خدماتی برتر در صادرات و ارتقاء کیفی آنها موثر واقع شود.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 46444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۹
    0 0
    بزک نمیر بهارمیاد احمدی با خیار میاد
  • علی IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۹
    0 0
    اگر به خدا اعتقاد دارید شمارا بخدا شب عید این خبر ها را منتشر نکنید زیرا در سی سال گذشته هرگز ارزانی ویا ثابت ماندن قیمت کالا ها اتفاق نه افتاده است . شما با انتشار این خبر ها چاپ کننده خبر غیر واقعی و ناشر اکاذیب هستید .
  • رضا IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
    0 0
    شهروند جان جالب گفتي كلي خنديديم
  • ای میهن ای داد IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
    0 0
    والا ما هم خوشحال میشیم این یکی حرفتون راست باشه!! ولی حق دارین این دروغها و تحویل مردوم بدین.مگه قراره کسی شما رو به خاطره دروغهاتون محاکمه کنه یا مثلا اگه یه قول میدین و نمی تونین بهش عمل کنین دیگه تو روی مردم خجالت زده میشین؟؟نه کسی میتونه شما رو بازخواست کنه نه شما خجالت می کشید!!!