دو شهرک نشین صهیونیست شب گذشته با سلاح سرد یک جوان فلسطینی به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ابنا، دو شهرک نشین صهیونیست شب گذشته با سلاح سرد یک جوان فلسطینی به هلاکت رسیدند این دو نفر افسر عالی ارتش صهیونیستی به نام‌های «نخامیان لیپی» و «آهارون بنت» بودند که در حمله «مهنّد الحلبی» در نزدیکی باب الاسباط از درهای مسجد الاقصی کشته شدند.

در همین حال خبرگزاری تسنیم نوشت: جنبش جهاد اسلامی فلسطین به طور رسمی مسئولیت عملیات شهادت طلبانه قدس که به هلاکت 2 صهیونیست منجر شد، بر عهده گرفت.

داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی با اعلام اجرای عملیات شهادت طلبانه قدس توسط یکی از اعضای این جنبش در قدس اشغالی تاکید کرد که تمامی کادر و اعضای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری و قدس مصمم هستند تا به جنایت های شهرک نشینان پاسخ دهند.

وی گفت که جهاد اسلامی تمامی فرزندان ملت فلسطین را در مناسبت های مختلف برای بسیج شدن و پاسخ به این جنایت ها فراخوانده است و رمضان عبد الله دبیر کل این جنبش نیز به صراحت این موضوع را در پیامی به خانواده الدوابشه اعلام کرد.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد که پیکر فرزند قهرمان خود شهید مهند الحلبی مجری عملیات قدس را که دانشجوی دانشکده حقوق و از اعضای این جنبش بود، تشییع خواهند کرد.

5252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =