معاون عمرانی استاندار زنجان در مراسم افتتاح 2 مدرسه در شهرک پونک و گلشهر کاظمیه زنجان به مشکل تامین زیر ساخت ها اشاره کرد و گفت: در شهرک های اقماری پونک و گلشهر کاظمیه واحدهای مسکونی احداث شد اما خبری از خدمات زیربنایی در آنها نبود.

به گزارش خبرآنلاین، جواد رحمتی در این رابطه افزود: انتظار می داشتیم، همزمان با ساخت و ساز واحدهای مسکونی زیرساخت های مورد نیاز در این شهرک های اقماری نیز ایجاد می شد.
به گفته وی، امید است تعهدات باقی مانده شرکت های تعاونی در خصوص تامین زیر ساخت ها در شهرک های اقماری عملیاتی شود.
رحمتی ادامه داد: در طرح تفصیلی شهرک پونک قرار نبود جمعیتی با مقدار کنونی در این منطقه ساکن شود که وضع موجود و ساکن شدن بیشتر جمعیت مشکلات عدیده ای ايجاد و باید فضاهای مورد نیاز و زیرساخت ها را تامین کنیم.
معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید با فارغ شدن از ساخت و سازها خدمات ویژه آموزشی به دانش آموزان ارایه دهد، گفت: با استقرار جمعيتي در شهركهاي اقماري به ويژه شهرك پونك نياز به فضاي آموزشي و ايجاد زيرساختهاي مرتبط بيش از گذشته ضروري است.
رحمتی با ابرز تاسف از اینکه دستگاه تعلیم و تربیت از ساخت و سازها فارغ نشده است، عنوان کرد: نظام آموزش و پرورش بايد كمتر به مسائل همچون ساخت و ساز در گير و بيشتر در جهت ارتقاء كيفيت آموزش تلاش نمايد كه اميدواريم در سال هاي آينده با ايجاد زير ساخت ها اين هدف محقق شود.
مجتمع آموزشي حيات طيبه كوي پونك در سه مقطع و سه فاز كه فاز اول آن داراي 1170 مترمربع زيربنا با مبلغ 26 ميليارد ريال و داراي12 كلاس در مقطع ابتدايي است.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =