عضو کمیسیون برجام و دبیرکمیته هسته ای این کمیسیون با زیرسوال بردن برجام گفت: دولت هیچ اعتنایی به مصوبه قبلی مجلس(الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته ای) نداشت تصویب طرحی دیگر در اینباره چه فایده ای دارد.

به گزارش خبرآنلاین ابراهیم کارخانه ای در نطق امروز ادامه داد: امروز تکالیفی را برای دولت مشخص کردید اما بنا نیست دولت آنها را رعایت کند. وقتی دولت به این ها عمل نمی کند تصویب و عدم تصویب یک طرح جدید چه ثمری دارد؟

 رییس کمیته هسته ای کمیسیون ویژه برجام اظهار داشت: در اینکه برجام اقتدار و پیشرفت ملت ایران را نشانه رفته و راه نفوذ دشمن را هموار کرده هیچ شک و تردیدی وجود ندارد. تصویب برجام در شورای امنیت نه اینکه موجب لغو تحریم ها نشده است بلکه موجب شده تا پرونده ایران ده سال در این شورا مفتوح باشد.

وی افزود: قرار است اجرای موفقیت آمیز برجام که پایانی برای آن مشخص نیست شرط پیش رفت هسته ای ایران باشد. این برای مردم قابل قبول نیست. همینطور اینکه در برجام جمهوری اسلامی به یک استثنا تبدیل گردیده هرگز موردپذیرش نخواهد بود.
کارخانه ای ادامه داد: اینکه به رغم پذیر ش تعهدات گسترده و محرومیت های فراوان قریب به اتفاق تحریم ها به جای لغو تعلیق شده است با خواست رهبری و مردم همسو نیست. همچنین به رغم تاکیدات رهبری راه ورود به مراکز نظامی در متن برجام ثبت نشده است که این مورد اعتراض مردم است.
29214

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    168 5
    من با خوندن این خبر تصورم این شده ایشون خود " مردم " هستند بس که از طرف مردم حرف زده
  • حامی A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    جرات دارید توافق را رد کنید تا تمام دنیا یک دست علیه اتون بشن.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    158 6
    مگه نمیگین برجام هیچ نتیجه ای واسه منافع ملی نداشته،پس چرا ردش نمیکنین؟به خیال خودتون میخواین مثل کنگره تا لحظه آخر مقابل برجام بایستین،در حالی که همگان میدونن این برجام از قبل تصویب شده و هوچی گری شما دست و پا زدن بیخوده....من بعنوان حامی برجام عاجزانه خواهش میکنم از جبهه پایداری که جلو تصویب برجام رو بگیرین البته اگه جراتشو دارین.
  • مجلس فروجناحى A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    2 0
    خودتون را مسخره كردين فقط با اين ادا اصولها شوراى عالى امنيت ملى برجام را تاييد كرده مجلس اين وسط چى كاره است ؟ ميخواين اداى كنگره را در بيارين ؟ اونا هم ميدونن كه برجام در حال اجراست بله در حال اجراست و شما دارين هنوز ميگين تاييد بشه يا نه :