هر روز ابعاد تازه ای از قرارداد ریوالدو افشا می شود.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک روز فاش می شود 40 هزار دلار قرارداد ریوالدو ناپدیده شده. یک روز خبر می رسد بازیکن برزیلی اصلا مشکل مالی نداشته و به خاطر همین ناپدید شدن پول قراردادش، فسخ کرده و رفته. آخرین افشاگری هم این بوده که از قرارداد 260 هزار دلار ریوالدو، فقط 160 هزارتا به این بازیکن می رسید. شاید رقم در فوتبال رقم درستی نباشد اما برای فوتبال ایران رقم کمی نیست. در این ماجرا مسئولان می گویند حتی اگر پای هزار تومان هم وسط باشد به هر حال باید بفهمند چه کسی پول را برده و چه کسی می خواسته از رقم کلی قرارداد ریوالدو، پول به جیب بزند. فعلا فدراسیونی ها سکوت کرده اند. یک جلسه دیگر هم در حراست این فدراسیون برگزار شد و نتیجه اش نامعلوم است. از آن سو استقلالی ها به طور کامل درباره این پرونده سکوت کرده اند و لام تا کام حرف نمی زنند، مخصوصا آن مسئولانی که عشق مصاحبه هستند و هر روز در رسانه ها ردپایشان دیده می شود.
آخرین افشاگری ریوالدو و بازگو کردن ماجرای پورسانت 100 هزار دلاری قراردادش، چیزی نیست که به سادگی باید از کنار آن گذشت. فقط امیدواریم این بار مسئولان با یک تعهد قضیه را جمع نکنند چون از همین حالا کلی شایعه به راه افتاده که می خواهند برای جلوگیری از حاشیه تعهد بگیرند و قضیه را جمع کنند! تصور کنید قرار است چه اتفاقی بیتفد؟ جواب تخلف «تعهد» است نه محکومیت و محرومیت. این می شود که فردا دوباره 100 مورد دیگر اتفاق می افتد. اگر از 10 سال قبل جلوی اینطور اتفاق ها را می گرفتند و برخوردهای سفت می کردند، بی شک مورد ریوالدو پیش نمی آمد. حالا هم که پرونده بازیکن برزیلی رو شده و موضوع اینقدر شفاف است، اگر قرار است تعهد بگیرند، از همین حالا پرونده را دوباره پشت درهای بسته اتاق شان ببندند و اینقدر قول «برخورد و پیگیری» ندهند.
جالب اینجاست که بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در این زمینه سکوت کامل کرده و یک کلام هم حرف نمی زند، او که اتفاقا درباره تمام مسایل باشگاه معمولا پاسخگوست. گویا افشارزاده چیزهایی می داند که اگر حرف بزند، دردسرساز می شود؛ به همین دلیل سکوت کرده. اما این سکوت هم چاره ساز نیست. در حال حاضر افکار عمومی، هواداران استقلال و رسانه ها از افشارزاده توضیح می خواهند. بهتر است او هم به حرف بیاید و اطلاعاتی را که حداقل در این یک هفته نصیب شان شده، در اختیار همه قرار بگیرد. طرفین پرونده در روزهای اخیر توضیحات خود را داده اند و با توجه به حرف های ریوالدو هم کاملا پیداست پول کجا رفته و چه بلایی سرش آمده است. اینکه چه کسی به باشگاه استقلال رفته و پول ها را گرفته هم مشخص است.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =