اعضای کادر اجرایی، فنی و بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان و تیم های پایه شهرداری بندرعباس بخشی از قرارداد خود را به پاس قدردانی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آتش نشان فداکار برکت جوذری به خانواده آن مرحوم تقدیم می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، مدیر تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه نام آتش‌نشان فداکار، برکت جوذري تا سال‌هاي سال در اذهان باقي خواهد ماند، افزود: باید همواره در زنده نگاه داشتن یاد و خاطره افرادی که می توانند به وسیله رفتار و اخلاقشان به الگویی برای جامعه تبدیل شوند، کوشا باشیم.

محمد رحیمی با اشاره به اینکه اقدام شهید برکت جوذری حرکتی جز فداکاری و رشادت و مسئولیت پذیری نبوده است، تصریح کرد: باشگاه شهرداری بندرعباس به واسطه مقوله فرهنگی که دنبال می کند در این امر خیر دخیل شده و به پاس قدردانی از زحمات و ماندگار شدن نام این شهید بزرگ بخشی از قرارداد اعضای کادر اجرایی، فنی و بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان و تیم های پایه شهرداری بندرعباس را طی مراسمی با حضور شهردار بندرعباس به خانواده این قهرمان تقدیم می کند.

وی ادامه داد: هدف از این کار تنها تسلی خاطر خانواده آن مرحوم و نشان دادن به یاد بودن ارزش های این کار ارزشمند توسط تمامی جامعه است و باشگاه شهرداری بندرعباس وظیفه دارد در این امر همچون گذشته پیشقدم شده و نشان دهد تنها به فکر نتیجه گرایی در بحث ورزش نبوده و اخلاق مداری و پهلوانی را سرلوحه امو قرار می دهد.

رحیمی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار با این حرکت فداکارانه به همه درس ایثار و از خود گذشتگی آموخت و نام شهید بزرگوار برکت جوذری در کنار دیگر ایثارگرانی که در راه خدمت به مردم و میهن اسلامی از جان مایه گذاشتند، بلند آوازه گشته است.

مدیر تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس در پایان گفت: امیدوارم این اقدام فتح بابی در راستای قدرشناسی از مفاخر و دلاورمدانی باشد که همواره می توانند چهره هایی ماندگار سبب افتخار جامعه و به خود بالدین سبب وجود چنین افرادی باشد.

لازم به ذکر است،شهید برکت جوذری متولد یکم آذرماه 1352 و دارای چهار فرزند در بندرعباس است که از تاریخ 24 مرداد 77 وارد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس شده و فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک بندرعباس بوده است که در حادثه بامداد 9 مرداد هتل هرمز به درجه رفیع شهادت نایل شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =