امیر عابدینی یکی از مدیرانی است که شناخت کاملی از هادی نوروزی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عابدینی که در داماش مدیرعامل تیم هادی نوروزی بود، به اندازه سایر اهالی فوتبال از درگذشت او متاثر شده است. او در گفت و گویی با خبرآنلاین توضیح می دهد که نوروزی از کدام باشگاه در مازندران به سطح اول فوتبال ایران رسیده است.
*هادی نوروزی هم جزو همان بازیکنانی است که از مازندران به سطح اول فوتبال ایران رسیدند.
او نسلی از بازیکنانی بود که از قائمشهر به این سطح از فوتبال رسید. نوروزی در پرسپولیس قائمشهر بازی می کرد. این تیم در پیشرفت یک سری از بازیکنان نقش زیادی داشت و البته آن ها خودشان هم واقعا مستعد بودند. بازیکنانی مثل کفشگری و نوروزی، خیلی هایشان در لیگ دسته اول بازی کردند. این ها همه تولید آن تیم فوتبال محلی بودند که در تربیت خیلی از فوتبالیست های ایران نقش داشته است. هادی هم یکی از آن بچه ها بود. او در داماش هم بود. هادی هیکل خوبی داشت و قوی بود. پیشرفت کرد و بالا آمد تا به پرسپولیس رسید.
*هادی بازیکن درونگرایی بود.
دقیقا. مشکلی که او داشت این بود که تودار بود و محجوب. غم و غصه هایش را می ریخت توی خودش. در فوتبال کمتر کسی را این طوری داریم. معمولا فوتبالیست ها این طوری اند که داد می زنند و اعتراض می کنند اما هادی همه چیز را می ریخت توی خودش. نوع اخلاقش این طوری بود. این محبوبیتی هم که الان می بینید، به خاطر این است که هیچ وقت هادی داد نزد و اعتراض نکرد.
*او در پرسپولیس روزهای سختی را هم گذراند.
بله. او توهین شنید و بدرفتاری دید. هادی روزهای سختی هم در پرسپولیس داشت و در شرایطی که تیم نتیجه نمی گرفت و انتقاد می شنید، این مسائل را می ریخت توی خودش و بروز نمی داد. البته این برای ما درس خوبی است که دیگر قدر سرمایه هایمان را بدانیم. این رفتار تلخی که با هادی نوروزی شد شاید دلش را شکسته باشد. الان باید افسوس بخوریم که قدرش را ندانستیم.
*هادی در دوره مصدومیت سکته کرد. ممکن است دلیل فوت او مسائل پزشکی و عدم رسیدگی مناسب باشد؟
این نوع مرگ و حادثه ای که اتفاق افتاده دردناک است. البته من نمی دانم نوع تغذیه او چطوری بوده و تیم پزشکی چگونه عمل می کرد. پزشکی قانونی باید جواب آزمایش را بدهد. من بعید می دانم اشتباه پزشکی باشد ولی امیدوارم کم کاری نکرده باشند. او در دوره مصدومیت هم بوده. اما هادی این قدر پاک و سلامت است که می بینید مردم هم چقدر دوستش دارند. الان کسی خبری از جزئیات ندارد و پزشکی قانونی هم جوابی نداده. باید جواب پزشکی قانونی بیاید که ببینیم چه اتفاقی افتاده این جوان در این سن دچار حمله قلبی شده است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =