میزان نوشت: با اعلام قاضی صلواتی اولین جلسه دادگاه متهم نفتی پایان یافت.

معاون دادستان تهران در ادامه قرائت متن کیفرخواست 237 صفحه‌ای  گفت: متهم از طریق کارمندان زندان اوین با بیرون از زندان ارتباط برقرار کرده و از طریق فردی با خواهرش ارتباط می‌گیرد. متهم در زمان تحقیقات نیز دست از جعل برنداشته است.  زنجانی از طریق خواهرش  با خارج از زندان ارتباط بوده و در مورد شرکت مذکور متهم از خواهرش تقاضا می‌کند به کارمندان شرکت بگویند در پرینت های شرکت  الف تغییراتی انجام دهند و این پرینت‌ها ر ا به بازرسی تحویل دهند. بنابراین به نظر می رسد متهم در مرحله بازداشت به دنبال جعل اسناد بوده است.
همجنین با اعلام قاضی صلواتی اولین جلسه دادگاه متهم نفتی پایان یافت و جلسه دوم محاکمه متهم نفتی فرداساعت 8:30 صبح برگزار می‌شود.

۴۲۴۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    آقای زنگنه در برنامه زنده تلویزیونی گفتند دو میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول بیت المال را برده اند و خورده اند و قرار نبوده هم که پس بدهند. و گفته اند که 4 وزیر امضا کرده اند که به آقای بابک زنجانی محموله نفتی بدهند بدون هیچ تخصص و تجربه قبلی . اگر اظهارات ایشان درست است ایشان را با ارائه اسناد و مدارک به دادگاه بخوانند و همچنین اون 4 وزیر را نیز برای ادای توضیحات باید به دادگاه بکشانند. بلاخره پول کمی نیست گرچه پول کمی هم بود باز هم باید به بیت المال برگشت داده شود.