تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند اقداماتی را علیه ما انجام دهد و این روند سالها برقرار بوده است و زمانی که این توانمندی (غیرقابل مقایسه با گذشته) به وجود می‌آید اثر آن نیز بازدارنده می‌شود.

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه که در حاشیه دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد با اشاره به علل دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب از روز اول پیروزی انقلاب دعوا را آغاز کردند و همه اقداماتی که علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد سرمنشأ آن آمریکا بوده است.

دریادار علی فدوی با بیان اینکه هیچ‌یک از کشورها خود را در شرایط توانمندی تهدید انقلاب اسلامی نمی‌بینند، گفت: قدرت انقلاب اسلامی به‌میزانی است که از دشمنان حتی قدرت تفکر درباره اینکه از عهده جمهوری اسلامی بر بیایند را گرفته است.

وی با طرح این سؤال که ماهیت این دعوا، دشمنی و جنگ بر سر چه چیزی است، گفت: ماهیت این دعوا، حق و باطل است. این دعوا تمام نمی‌شود، اگر آمریکایی‌ها در خود توانایی اقدام علیه ایران را می‌دیدند حتماً به آن عمل می‌کردند و آن را به فردا موکول نمی‌کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: هر روزی که از انقلاب می‌گذرد، توانایی‌های ما با روز گذشته غیر قابل مقایسه است و آن به‌دلیل برکت انقلاب اسلامی و اتصال به پروردگار است.

دریادار فدوی تأکید کرد: آمریکا تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند اقداماتی را علیه ما انجام دهد و این روند سالها برقرار بوده است و زمانی که این توانمندی به وجود می‌آید اثر آن نیز بازدارنده می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه بعد از جنگ حتی یک بیست و چهار ساعت را از دست نداد و استطاعت خود را بالا برد گفت: آمریکایی‌ها خدا را نمی‌فهمند، شهادت را نمی‌فهمند اما استطاعت را می‌فهمند زیرا خودشان بر این مبنا حرکت می‌کنند. آنها سالهاست مواظب‌ترین کشور دنیا هستند که تیری به‌سوی آنها شلیک نشود. آمریکایی‌ها سالهاست که در موضع انفعال مواظب هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: هیچ‌یک از کشورها خود را در شرایط توانمندی تهدید انقلاب اسلامی نمی‌بینند و تنها شیطان بزرگ برخی مواقع به‌صورت لفظی تهدیدی را انجام می‌دهد.

دریادار فدوی در پایان تصریح کرد: قدرت و توانمندی انقلاب اسلامی به‌میزانی است که دشمنان حتی قدرت تفکر درباره اینکه از عهده جمهوری اسلامی بر بیایند را گرفته است.

وی به حادثه منا و کشته شدن جمعی از حجاج ایرانی و غیرایرانی اشاره کرد و گفت: این فاجعه همه مسلمانان جهان را عزادار کرد و امیدواریم شرّ کسانی که در ظاهر اسم مسلمانی دارند ولی مسلمان نیستند، از سر جهان اسلام کم شود.

فرمانده نیروی دریایی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت جمعی دیگر از همرزمانش که در مهرماه سال 66 در مقابله مستقیم با ناوگان دریایی آمریکا به شهادت رسیدند، گفت: ما وظیفه داریم یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داریم و این نمایشگاه که در گذشته در استان‌های هرمزگان و بوشهر برگزار می‌شد، امسال به تهران آمد تا مردم از نزدیک با توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران آشنا شوند.

دریادار فدوی در پایان خاطرنشان کرد: در این هفته جمعی از خانواده شهدا و پاسداران نیروی دریایی با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463806

برچسب‌ها