سوال کاربران خبرآنلاین از نماینده‌ معترض به ظریف/آقای بیرانوند در زمان اختلاس و دزدی فریاد نمی زدید؟

دست دادن محمدجواد ظریف با باراک اوباما با حاشیه هایی همراه بود، از جمله بهرام بیرانوند نماینده مجلس در جلسه علنی پارلمان خطاب به ظریف گفت به اندازه جوجه خروس غیرت داشته باشید. کاربران خبرآنلاین در نظرات خود در واکنش از او پرسیده اند که در زمان دزدی های هزار میلیاردی کجا بودید؟

به گزارش خبرآنلاین، روز چهارشنبه نماینده مردم بروجرد، مجلس را دچار حاشیه کرد. او که در اوایل جلسه، با داد و بيداد در صحن علني مجلس گفته بود «ظريف با اجازه چه کسي با اوباما دست داده است؟»، بار ديگر در پايان جلسه علني درخواست نوبت تذکر کرد و گفت: دقيقا زماني که هزاران حاجي در منا آغوش مرگ افتادند آقاي ظريف هم در آغوش اوباما و وزير خارجه آمريکا افتاد! آقاي ظريف غلط زيادي کرده اگر به عنوان وزير خارجه چنين کاري کرده و دلش خواسته با رئيس جمهور آمريکا دست بدهد! ابوترابی فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت، میکروفن را قطع کرد و از بیرانوند خواست که شأن وزیر خارجه را نگاه دارد. اما بيرانوند با وجود قطع ميکروفنش همچنان با داد و بيداد مي خواست به تذکر خود ادامه دهد که ابوترابي فرد مخالف کرد. اما فرياد برخي نمايندگان موافق با سخنان بيرانوند آنقدر ادامه يافت که نايب رئيس مجلس دستور باز شدن ميکروفن بيرانوند را داد. بیرانوند گفت: آمريکا قصد ريشه کني ملت ايران را دارد، به اندازه يک جوجه خروس غيرت داشته باشيد! ملت غيور ايران اين رفتارها را نمي پسندند. (اینجا)
خبر سخنان بیرانوند با نظرات زیادی از سوی کاربران خبرآنلاین همراه شد. البته برخی با او موافق بودند اما اکثریت در نقد سخنان او نظر نوشتند. جمعی موضوع انتخابات مجلس را پیش کشیدند و تاکید کردند که در این انتخابات شرکت می کنند تا بیرانوند دوباره بر صندلی مجلس تکیه نزند، اما برخی هم معتقد بودند پس از برگزاری انتخابات بیرانوند باز هم نماینده مجلس خواهد بود.
یکی از کاربران نوشت: «فکر می‌کنید اینا با چندتا رای رفتن مجلس؟نتیجه قهر با صندوق رای اینه،مثل انتخابات 92 با قدرت شرکت کنید تا در مجلس آینده نماینده درست حسابی داشته باشیم». برخی کاربران اما از ادبیات بیرانوند انتقاد کرده و آن را در شأن یک نماینده مجلس ندانستند. احسان نوشت: «من به عنوان یک بروجردی از آقای بیرانوند اعلام برائت کرده و از آقای ظریف عذر خواهی می کنم.».

اکثریت نظردهندگان این اتفاق را با اتفاقاتی که در دوره دولت های نهم و دهم مقایسه کردند و سکوت بیرانوند در آن زمان را به نقد کشیدند. محسن نوشت: «یادآوری خدمت نمایندگان محترم مجلس: ظریف که یک وزیر بیش نیست ماجرای مجلس ترحیم هوگو چاوز و مادرشو یادآوری میکنم.» و نیک نوشت: «اون موقع دکل گم شد فریاد میزدی؟ اون موقع که دلار شد 3800 فریاد زدی؟ اون موقع پراید شد 20 تومن داد زدی؟ اون موقع که بابک پول مردم برد داد زدی ؟ .....» و فرد دیگری این موضوع را اینگونه مطرح کرد: «چقدر این ادبیات آشناست آقای با غیرت زمانی که اجازه غارت اموال ملت رو به افرادی مثل زنجانی دادید و وقتی که چشم رو به روی تخلفات گسترده دولت قبلی بستید این به اصطلاح غیرت شما کجا رفته بود؟ وقتی مادر چاوز توی بغل احمدی نژاد بود تو کجا بودی جناب با غیرت؟». 
کاربری نیز اینگونه نظر نوشت: «غلط زیادی رو اون کسانی که می کنند که به خاطر منافع خودشون کاسب تحریم شدند و خون مردم رو توی شیشه کردند. غلط زیادی رو اختلاس کننده های دوران نحس 8 ساله کردند».
کاربر دیگری نوشت: «آفرين به شما نمايندگان ملت كه فقط دغدغه شما شده يه احوال پرسي و دست دادن ظريف و اوباما . ماشالله به غيرتتون كه دزدي تو مملكت ميشه اما رگ غرتتون باد نميكنه به اندازه همون جوجه خروس . باريكلا به شماهاكه گروني روز افزون براتون مهم نيست . آفرين . ماشالله .خدا قوت مرد خدا . ايشالله اينطوري ادامه بدين نون بربري بايد دونه اي 10 هزار تومن بخريم . يه كمي به فكر امرار معاش مردم باشيد ». و فردی که خود را «لر رک» معرفی کرده، از مشکلات لرستان نوشت: «آقای بیرانوند ای کاش آن موقع که آب لرستان را می‌بردند و مردم روستاهای لرستان خود از عطش تشنگی وبی آبی می‌سوختن غیرت داشتی و فریاد می‌زدی ای کاش واسه بیکاری جوانان لرستان که با دکترا و فوق لیسانس همه معتاد شده اند داد می‌زدی زنده باد لرستان زنده باد ظریف».
سینا نیز پرسیده است: «تو هر اداره دولتي كه مي‌ري مي‌بيني اطلاعيه زده در صورت توهين به كارمندان، مجازات حبس منظور خواهد گرديد. اونوقت چطوري نماينده تو مجلس به وزير يك كشور توهين مي‌كنه.و به همه ملت كه به اندازه جوجه خروس غيرت داشته باشين.» محمد نیز سوالی پرسیده است: «فقط يك سؤال از اقاي بيرانوند، چرا ان زمان كه به دو نوجوان ايراني در عربستان تجاوز شد غيرت ديني اين نماينده به جوش نيامد؟ اقاي بيرانود : ادب مرد به ز دولت اوست....»
در روز چهارشنبه گفت و گویی نیز با علی مطهری، نماینده مردم تهران منتشر شد که از گفته های بیرانوند انتقاد کرده و گفته بود: توهین و بی‌احترامی و نسبت خلاف ادب به خدمتگزاران نظام اسلامی و افراد مورد تأیید رهبری دادن درست نیست. (اینجا)
کاربران خبرآنلاین در زیر این خبر نیز نظراتی مشابه با خبر قبلی مطرح کردند، به عنوان مثال مسعود نوشت: «کاش آقایان دلواپس از اختلاسهای کلان و مفاسد فراوان اقتصادی در دولت های نهم و دهم و سردرگمی قرادادهای دکل های نفتی یا واگذاری اختیار فروش نفت به جریان بابک زنجانی و تخلفات آشکار از قانون هدفمندی یارانه ها و عدم پرداخت یارانه مترو و برکناری وزیر خارجه در ماموریت رسمی در سنگال که آبروی دستگاه دیپلماسی کشور را برد و هزاران کار غیرکارشناسی و دور از تدبیر و تخلف از قانون و ... به اندازه یک هزارم اکنون . حساسیت و دلواپسی داشتند به خدا قسم وضعیت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و ... کشور ما خیلی خیلی بهتر از حالا بود.» و تورج اینگونه موضوع را مطرح کرد: «الان موضوع دست دادن ظریف مهمتره یا عکس العمل مجلس به فاجعه منا، اینا نمایندگان ملت هستند؟ بهتر نیست بجای این مسائل حاشیه ای نمایندگان با غیرت و با شعور این ملت فکر عکس العملی در مقابل عربستان باشند؟»
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 52
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    این افراد قطعا نماینده مردم ایران نیستند من از ایشون و تمام نمایندگانی که با این ادبیات با یک وزیر کاردان و متعهد سخن میگن اعلام برائت میکنم
    • مهربان مهسان EU ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
      782 7
      اقاى بيرالوند به عنوان يك بروجردى از ملت ايران معذرت مى خواهم
    • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
      خواهش مندیم نظرات را به اقای بیرانوند برسانیدتا ایشان بدانند چه تعداد از مردم از این ادبیات در دیپلماسی خجالت میکشند
  • دکتر علی مجیدی از تبریز A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    جمعیت شهرستان زیبای بروجرد :340654نفر تعداد ارای اقای بهرام بیرانوند :29965نفر تعدا تماشاگران یک بازی فوتبال در استادیوم ازادی :بیش از 100000نفر
    • مظاهر A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
      263 5
      با سلام به خوب نکته ای توجه کردی. ممنون
  • بی نام A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    بنده از جانب تمام لرستانیهای شریف که با این سبک ادبیات مخالفند،از آقای ظریف پوزش طلبیده و امیدوارم شاهد این بیحرمتیها آنهم از جانب نمایندگان لر نباشیم.یا اینکه لااقل خود را لر معرفی نکنند.
  • ایرانی A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    432 5
    دکترظریف محبوب دل تمامی ایرانیان است وباتوهین به ظریف دل ملت ایران راجریحه دارکرده است ایشان باید ازمردم ایران عذرخواهی کند .من شخصاازحرکات ایشان خوشم نیامد.
  • آرمان A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    دوستان فراموش نکنید که امثال ما به این آقایون رای دادن.پس اگر ایرادی به این نمایندگان هست‌ ،ایراد اول به خود ما وارده.
  • حسین A1 ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    361 6
    از یک نماینده که اینقدر شعورداره چه تو قعی هست.ادب مرد به ز دولت اوست .بره از جناب ظریف ادب یاد بگیره.اسلام دین ادب و احترامه .آقای ظریف انسانیتشو نشون داده
  • بی نام A1 ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    336 5
    ظریف غیرت داشت توافق بزرگ قرن را به سرانجام داره میرسونه.... شما چه غیرتی داشتید آقای بیرانوند؟ برای مردم نگرانی یا منافع شخصیتان؟....
  • بی نام A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    243 8
    آقایان دلواپس اینو تو مغزتون فرو کنید که حسن روحانی و محمد جواد ظریف همانند داریوش و کورش کبیر هستند و مردم باشعور ایران ازشون نهایت تشکر و قدردانی رو دارند.
  • مرتضي A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    212 4
    درود بر خبر انلاين
  • اکبر A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    179 6
    ایران بزرگ با هزاران سال قدمت متعلق به یک نفر یا برهه از زمان نیست ایران باید سربلند بماند و هر چه می توانیم از آسیب به ایران عزیز بکاهیم ایران از خودی ها بیشتر از بیگانگان ضربه خورده.
  • بی نام RO ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    210 7
    وقتی بسیاری از مردم بصورت فله ای و از روی لیست به نماینده ای رای میدهند غیر از این نتیجه نمیدهد.
  • بی نام BE ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    226 6
    آقای بیرانوند اگه به موقع به اندازه یه ارزن رگ لریت باد میکرد لیسانسه های همشهریت تو صف سوپوری دعواشون نمیشد
  • بی نام A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    234 6
    من خودم بچه لرستان شهرستان خرم اباد از طایفه بیرانوند هستم. از جانب تمام طوایف لرستان از وزیر کشورمان عذرخواهی میکنم جناب اقای ظریف مورد تایید رهبرهستند وما هم مطیع امر رهبری.اقای بیرانوند اطمینان داشته باش که با این بی احترامی که در حق این وزیر محترم داشته اید هیچ کس در لرستان باشما هم صدا نخواهد شد.جناب ا قای دکتر ظریف فردی ایران دوست ومیهن پرست هستش.با چه درایتی جلسات رو با گروه51ودیگر کشورها پیش برد تا دمدمه های صبح با تمام کشورها مذاکره میکرد انوقت شما کجا بودید؟نگاهی به بیکاران استان لرستان بندازید دکتری وفوق لیسانس ولیسانس و....که یامعتاد شدن یا خلاف کار شدن ویا دست فروشی کنار خیابون میکنن.متاسفم براتون
  • حمید IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    228 6
    من یه بروجردی هستم و به خاطر این حرکت از آقای ظزیف که در این مدت کوتاه توانست تا حد زیادی آبروی رفته ایران را در مجامع بین المللی باز گرداند معذرت میخواهم . جناب ظریف شما با قدرت راهتون رو ادامه بده و به این صحبتها اهمیت نده مهم نظر مردم که اکثریت با شما هستند
  • بی نام A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    154 6
    آقای ظریف آنطوری که ازیک وزیرانتظارمیرفت شان وزارت ودیپلماسی راحفظ کرده وهمچنین باقهر کاری نمیشه پیش بردحرفت رارودروبزن اگردشمنت باشه؛
    • بی نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
      به هر حال ایشون وزیر خارجه ایران هستن و باید در چارچوب قوانین و اصول کشور حرکت کنن. نه اینکه هر کی بره برای خودش با هر کسی ملاقات کنه صحبت کنه و... اگه ایشون یک فرد معمولی بود خب اهمیتی نداشت. اگه در مجموعه حکومت تصمیم به این میشد ایشون بره با فلانی ملاقات کنه حرف بزنه و غیره مشکلی نبود مثل همین مذاکرات. ولی هیچ جایی پذیرفته نیست یکی بره برای خودش بر خلاف مواضع سیاسی یه کشور واسه خودش هر کاری بکنه.
  • بدون نام ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    198 9
    وقتي مردم شركت فعالي درانتخابات نداشته باشند،نتيجه ش ميشه انتخاب امثال بيراموند
  • ارس مغان IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    اگر نظارت مجلس نباشد بی قانونی حکمفرما میشود
    • ناصر هشترودی RO ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
      2 1
      نه اینکه مجلس خیلی قانونمند است
  • نادر فاضل زاده A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    115 5
    از یک نماینده باسواد واقعا بعید است از طرف اهالی یک شهر به یک وزیر آقا منش که آبروی یک کشور هست و مورد تایید مقام معظم رهبری میباشد چنین حرفهای توهین آمیز زده شود .خیلی متاسفم وقتی بزرگ یک خانواده بی ادب باشد از بچه دیگه چه انتظاری باید داشت.
  • سام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    157 6
    كاش به اندزه دكتر ظريف تعصب و غيرت داشتي اقاي بيرانوند كسي كه مورد تائيد رهبري ومردمه به چه حقي بخود اجازه تو هين ميدي
  • ب ر A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    182 9
    مگه با زن اوباما دست داده دوتا مرد دست دادن
  • زنده باد ظریف A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    128 5
    این حرفها واسه مردم نون و اب نمیشه و واسه جوانان بیکار شغل نمیشه.مادامی که با این افکار بخواهید پیش بروید وضع مملکت روز به روز بدتر میشود.انگلیس بد است.فرانسه بد است.امریکا بد است.نمیشه که با دنیا قطع ارتباط کنیم .
  • یک ایرانی IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    117 7
    اقای بیرانوند شما در چه عصری زندگی میکنید ؟تا کی و چه زمانی به این راه ادامه میدید؟ شما چه اهدافی دارید ؟کاری مهمتر از دست دادن ندارید؟ که اینطوری داد و فریاد میکنید مشکلات کشورمون با دست دادن یا ندادن حل میشه؟ تو کجای کشور زندگی میکنید؟
  • مهدی A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    با شیطان دست دادن نشان از تعهد نیست
  • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    خواهش ميكنم اينها رو هيچوقت نماينده مردم معرفي نكنين اينجور ادم ها نم يتونند نماينده ملتي باشند كه تمدن چند هزار ساله داره اين ادم ها نتيجه قهر ملت از دولت بي كفايت قبلي هستنند
  • بی نام US ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    92 9
    ایشون از روی سطحی نگری ادبیاتی را نمایان کردند ک قطعا در خور شان خودشان بوده و قطعا باید از طریق مجاری قانونی برخورد لازم صورت گرفته تا دیگر شاهد چنین جسارتهایی علیه هیچ فرد حقیقی خواه گناهکار یا بیگناه نباشیم
  • علیرضا A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    98 5
    واقعا خجالت داره وقتی نماینده 80 میلیون ایرانی هستید فقط به فکر منافع شخصی خودتون هستید..تاسف امیدوارم مردم کشور در انتخابات اینده با چشم باز نماینده های خودشان رو گزینش کنند
  • بب نام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    79 6
    اقای بیرانون ای کا ش همه جا داد بزن دوازده میلیون جون مجرد بالای بیست و پنح سال داریم علت جیست جرا داد نمییزنی این همه دزد میشه جرا داد نمیزنی این همه بیکاری جرا رارنمیزنی در پایان مرگ بر امریکا
  • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    81 6
    هر اتفاقي كه افتاده باشد نماينده مردم حق توهين به وزير كشور را نداره اين اقا بايستي خشم خود را بر سر ال سعود فرود اورد كه اين چنين مردم ما را زنده به گور كردند
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    83 3
    آقای پیرانوند آیا شما نماینده جوانان بیکاری هستی که زندکی شان تباه شده نه درآمدی دارند نه تشکیل خانواده داده اند نه آینده ای برایشان میتوان متصور بود آیا بچه های خودت هم بیکارند که اورد ناشتا میدهی تو نماینده کدام گروه جامعه هستی
  • سعید A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    117 5
    سلام دست دادن با اوما به مراتب شرف دارد نسبت به بوسیدن مادر هوگوچاوز که دلواپسان هیچ اعتراضی به آن نکردند
    • nasim IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
      0 0
      احسنت
  • sepidrood A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    83 3
    خواهش من ازتمام ملت ایران اینه که ای مردم بزرگ ,توی این دوسال دولت جدید تک تک نماینده های مجلس رو شناختین .با حمایت یا انتقادشون .هیچ فرقی نمیکنه خوش خوشان الکی که بدرد نمیخوره .انتقاد با غرض هم درست نیست.خواهش میکنم فریب تبلیغات رو نخورین فریب شام وناهار وپول رو نخورین فریب قول بیخودی رو نخورین .چشمها وگوشهاتون رو بازکنین وخوب ببینید وخوب بشنوید .نمایندگان درست وباسواد رو بفرستین مجلس.فریب ظواهرشون وسوابقشون رو نخورین .مجلس ناکارآمد یکی از دلایل بدبختیه ما ایرانیهاست. خبرآنلاین به کسی توهین نکردم.لطفا نظر منو بذارین
  • بی نام A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    این یه بحث بچه گانه س که ایراد گرفتن از یه کار رو به خاطر وجود ایرادهای دیگر متوقف کنیم... حالا اگه کسانی دزدی یا اختلاس یا قتل یا غارت یا هرکار دیگری بکنن دلیل نمیشه به بهانه وجود اونا از کارهای بد دیگران انتقاد نکنیم. مثلا اگه من بزنم سر نویسنده این مقاله رو بشکونم و بگم هزاران نفر دارن دزدی میکنن خب چه اشکالی داره من هم سر یکی رو بشکونم شما استدلال منو قبول نخواهید کرد... شیرفهم ؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    108 5
    سلام اینا با دست دادن مشکل ندارن با ظریف و دولت روحانی مشکل دارن
  • میلاد A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    برخور اقای بیرانوند کار خوبی بوده و قابل تحسین است. آمریکا دشمن ملت ایران بوده و هست. خون جوانان کشور در 8 سال جنگ تحملی رو نباید فراموش کنیم...
    • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
      40 6
      فکر کنم شما جنگ عراق رو با آمریکا فراموش گرفته اید .
    • محمود A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
      103 4
      شما اول ببین تو 8 سال جنگ چه کشوری بیشترین کمک رو به عراق کرد.... اگه خدمت سربازی رفته باشید حتما به شما گفتن روسیه اول بوده و امریکا دهم.... روسیه که بیشترین ضربه رو به ایران و ایرانی زده شده دوست و فقط آمریکا شده دشمن؟ یا رومی روم یا زنگی زنگ ....
  • حسن ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    46 4
    مسخواستم بگم که اقای نماینده متسفم ازاین ادبیات جنابعالی ،اون موقع که تیم مذاکره کننده بخاطر مردم ونظام شب وروز نداشتند وبحز خواسته ملت چیزی نمی خواستند چرا داد نمی زدی وکجا بودی بدان که اخرین دور نمایندگیت است درود ظریف مرگ برمخالفان نظام
  • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    46 4
    ممنون خبر آنلاین...لطفا نظرات رو به گوش مسئولین برسانید تا ما هم بدانیم که نظراتمان تاثیر گذار خواهد بود.....
  • ميثم A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    84 4
    ادم با شيطان دست بده اما شيطان نماينده اش نباشه
  • رضا A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    58 4
    پس با این حساب بغل کردن مادر رییس جمهور کشور دوست بلامانع و دست دادن با رییس جمهور کشور دشمن جرمی نابخشودنی است
  • فررین AT ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    3 91
    من هم با ابن اقای نمابنده مخالفم. ولی باید یاد بگیریم که همدیگرو تحمل کنیم و اجازه اظهار نظر به همه بدیم .اون طرف هم همین اجازه رو بده .در نهایت اکثریت تصمیم میگیره
  • محمد RU ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    57 7
    یادم میاد دردولت احمدی نژاد زمانی که متکی وزیر امور خارجه بود درهمین نیویورک این اقا با قراردادن دستش به روی سینهبا خانم کیلینتون وزیر خارجه سابق امریکا احوال پرسی کرد اون موقع فریادی بلند نشد در حقیقت اصلا نذاشتن صدایی بلند بشه
  • asadi CA ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    66 10
    اگر منافع ؟ تأمين شود ايشان هم مخالفت نمي كند
  • منصف A1 ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    کسی راجع به خون شهدا و حفظ حرمت اون در عرصه ی سیایت خارجی چیزی میدونه ؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    152 6
    برای بیرانوند متاسفم
  • مجید IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    3 0
    این ادبیات در شان یک نماینده مجلس نیست