ایسنا نوشت:یک عضو فراسکیون اصولگرایان رهروان ولایت با تشکر از رئیس جمهور، گفت: بالاخره پس از هشت سال رئیس جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و اعضای مجمع جلسه را ترک نکردند و پروپاقرص سخنان ایشان را گوش کردند.

یک عضو فراسکیون اصولگرایان رهروان ولایت با تشکر از رئیس جمهور، گفت: بنده این مسأله را به فال نیک می‌گیرم. غلامعلی جعفرزاده گفت: در حالی که برخی معتقدند در برابر عربستان باید با شدت بیشتری موضع‌گیری می‌شد رئیس جمهور با اقتدار و عقلانیت از مواضع جمهوری اسلامی ایران در محکومیت فاجعه منا دفاع کرد. تندروها از این مسأله غافل بودند که بیش از 60 هزار زائر ایرانی در اسارت دولت عربستان قرار دارند بنابراین نمی‌شود در چنین وضعیتی به دولت عربستان اعلام جنگ کرد.وی تأکید کرد: سخنرانی رئیس جمهور پس از دوران هاله نور بسیار عقلایی و باتدبیر بیان شد. نماینده مردم رشت تشکیل شورای بین‌المللی برای بررسی فاجعه منا را با توجه به نفوذ و جایگاه ایران در منطقه قابل تحقق دانست.
2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    52 8
    اینو میگن دو کلمه حرف حساب . ولی دوست عزیز شما خودتون هم پیاله اون آقای هاله نور هستید و این حرفا چیزی از کناه شما کم نمی کنه