سایت دولت بهار نوشت: محمود احمدی نژاد به مناسبت جشن بزرگ ولایت و عید غدیر خم در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند سخنرانی کرد.

اهم سخنان وي از اين قرار است:

**حکومت صالح مهمترین رکن جامعه است. اگر بهترین اندیشه و باورها در جامعه جاری و بهترین امکانات مادی نیز در دسترس باشد، لیکن حاکمیت از صلاحیت های لازم برخوردار نباشد جامعه روی آرامش و صلاح نخواهد دید و پیشرفت حقیقی و پایدار اتفاق نمی افتد. حکومت صالحان لازمه و ضامن دوام و رشد و کمال جامعه و شکوفایی استعدادها و پیشرفت ماندگار ملت هاست. 

**از ابتدای خلق بشر همواره مهمترین چالش و درگیری اصلی، بر سر شکل و نوع حکومت و حاکمان بوده است.

**ارزش های الهی و انسانی به میزان پایبندی حاکمان به آن درجامعه منتشر و پایدار می شود. و به میزان تقصیر یا قصور حاکمان از جهت این ارزش ها و اشتباهات آنان، نابسامانی، بدی و بی اخلاقی و ظلم و تبعیض و تحقیر و فساد در جامعه گسترش می یابد. یک اشتباه جزیی از حاکم در مسیر اجرا چه بسا، خسارات جبران ناپذیری وارد می کند.

**عدالت کامل برپا نخواهد شد جز با حاکمیت انسان کامل و معصوم و بدون اشتباه که مظهر توحید اکمل و ایمان اتم و عدالت محض است. این فلسفه امامت و ولایت است که پیگیری و ابلاغ آن ماموریت همه پیامبران الهی بوده است.

**بالاترین تبلیغات و جنگ روانی را علیه امام و ائمه و یاران آنان راه انداختند. این سنت تاریخ است که همواره ملأ و همه مترفین و سلطه گران و فرعونیان، پیامبران و یاران حقیقی آنان را منحرف و خارج از دین آباء و اجدادی معرفی می کردند. به مردم می گفتند که اینان میخواهند شما را از دین آباء و اجدادی منحرف نمایند. هتک حرمت و زدن اتهام و توهین و افتراء را حق خود دانسته و با تکرار بهتان تلاش می کردند ذهنیت جامعه را نسبت به پیامبران و ائمه و پیروان آنان مخدوش نمایند.

**امروز جریان تکفیری و وهابی و صهیونیسم جهانی، نماد کامل خط شیطان هستند. اینان از جنس و نسل همان مدعیان پیروی از پیامبر(ص) و جریان مقابل جانشینان بر حق پیامبر در صدر اسلام، هستند که، در جریان تاریخ، امروز به اینجا رسیده اند.

** حفظ ایران و ایرانی در سایه باورمندی و پیروی از غدیر و فرهنگ غدیر است. غدیر جاری در تاریخ و هستی و رمز خلق عالم و جامعه انسانی است.

**امروز که جامعه بشری پس از تجربه راههای گوناگون و کسب معرفت بالاتر و با هدایت الهی به سرعت متوجه اصل امامت و حقیقت انسان کامل و ضرورت رسیدن به او و برپا کردن جامعۀ در تراز او می شود، مکر و حیله شیطان و مستکبران پیچیده تر و گسترده تر از گذشته می شود. به نسبت رشد و نزدیک شدن انسانها به معیارهای امام، شیطان گرچه عقب نشینی می کند لیکن پشت نقاب و شعار خواسته های اصلی و آرزوهای فطری و تاریخی انسانها سنگر می گیرد.

**امروز جامعه بشری خواستار آزادی، حق انتخاب، حقوق برابر و حاکمیت صالح و عادل است و شیطان در قالب حکومت های شیطانی و استکباری همین شعارها را سردست می گیرد و مدعی آنها می شود، در حالیکه در واقع ضد اینها عمل می کند. نگاهی به منطقه داشته باشید. مستکبران گروههای تروریستی را خلق می کنند. یعنی کسانی را که زن و کودک را سرمی برند و همزمان به دروغ مدعی اسلام حقیقی و پیروی از پیامبرند.

**شیطان توانسته است یازده امام را توسط طاغوتها و شیطان صفت ها از عرصه حاکمیت دور و یا زندانی کند و نهایتا به شهادت برساند. امروز شیطان با تمام قوا و با همه ایادی و پیروانش به میدان آمده است تا مانع از اتفاق بزرگ پیوستن عمومی مردم به انسان کامل شود. اتفاقی که در راه است و به فضل الهی بسیار، بسیار زودتر از آنچه بدخواهان تصور می کنند خواهد رسید.

**امام زمان در صحنه جهان اگرچه غیر ظاهر ولکن حاضر و منتظر رسیدن جامعه جهانی شایسته و تراز حکومت سراسری توحید و عدالت است. ما انسانها عقب افتاده ایم یا بهتر بگویم بر اثر اغوای شیطان پابه­پای پیامبر و امام حرکت نکرده ایم. رمز دشمنی و کینه توزی تمام نشدنی شیطانیان و مستکبران با ملت ایران را باید در این جست که ملت بزرگ و مومن و عدالت جوی ایران با حقیقت امام آشنا شده و بدنبال اتصال به او و برقراری حاکمیت او در جهان است و جمهوری اسلامی، یادگار امام عزیز راحل، این مسئولیت عظیم را در حساس ترین دوران برعهده دارد.

 2727

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    23 10
    اگه اون 8 سال بزاریم کنار واقعا قشنگ صحبت می کنه اما عملی نداره....با همین حرفها 4 سال پیش من خر کرد بهش رای دادم....فکر کرده مردم 8 سال کور بودن ندیدن با کشور چه کرد
  • امين ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    66 13
    يعن هستن هنوز افرادي كه به بيانات ايشون گوش بدن!
  • بی نام IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    20 10
    باید معلم انشای روستا میشد این آدم
    • بی نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
      16 3
      معلمی شغل شریف و انسان سازیه و روستا هم مکان صداقت و تلاش و زحمته.
    • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
      7 1
      اشتباهی بهت مثبت دادم
  • بی نام A1 ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    53 8
    دیگه چی دربیاد ا ز پاکترین دولت تاریخ بیخیال میشین
  • بی نام IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    20 6
    خود شیفته به تمام معنا
  • سعید A1 ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    50 5
    درکشور کورها، مردی یک چشم حاکم بود عزیزم کی گفته شما متر و تشخیص دهنده یاران پیامبر شدید؟
  • بی نام A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    46 5
    سنت تاریخ اینه که خیلیا خیلی چیزا رو خیلی زود فراموش میکنن و این چیزیه که این گروه روش حساب کردن.
  • بدون نام ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    28 5
    عجب
  • بی نام A1 ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    72 6
    عجب رویی داری یاران پیامبر اختلاس نمی کردند
  • ایرانی A1 ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    54 6
    باز چی میخواد این؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    58 5
    ینی الان شما یار پیامبرید؟
  • بی نام A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    23 4
    حوصله ندارم بخونم باز هاله نور دیده ؟
  • فریدون IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    33 4
    این چرا از رو نمیره، تا دیروز یار امام زمان بود الانم شد یار پیامبر
  • بی نام A1 ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    20 4
    من از شما می پرسم...واقعا کسی وقتشو تلف کرد که حرفای اینو بخونه؟
  • خلیل A1 ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    4 19
    سخنران خوبیه ولی تو عمل.....
  • ايراني A1 ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    31 5
    محمودخان ياران پيامبر مردم را با دين اسلام آشنا ميکردن نه با اختلاس و دزدي وزيرپاگذاشتن قانون و...محمودخان مطمئنا وقتي توبغل مادر چاوز هاي هاي گريه کردي يادت رفته بود ازياران پيامبري