سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: فصل جدید همراه با تغییرات مدیریتی بود، به همین دلیل نتوانستیم اسپانسر مناسب پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عصر امروز علی‌اکبر طاهری در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آن‌‌ها بود. طاهری در ابتدا گفت اصول ما رسیدن به مسائل باشگاه است. ما ی‌خواهیم با برنامه‌ریزی برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت خود را به سرانجام برسانیم. متاسفانه تغییرات مدیریتی همزمان شد با ابتدای فصل، به همین خاطر مشکلاتی در اسپانسرینگ و تامین مخارج باشگاه داشتیم. ما حتی از همان ابتدا تا عقد قرار داد با برخی برندها و شرکت‌ها رفتیم، اما دیدید که در نهایت چیزی حاصل نشد. 

طاهری ادامه داد: هم اکنون با همراه اول قراردادی امضا کرده‌ایم که سرویس‌های مختلفی را در اختیار هواداران خواهد گذاشت. البته همراه اول تنها اسپانسر ما نیست و بخشی از هزینه‌های باشگاه را در قالب بسته‌هایی تقبل خواهد کرد. 

سرپرست پرسپولیس در مورد نتایج تیمش گفت: در هفته های ابتدایی مشکلاتی بود و تیم خوب نتیجه نمی‌گرفت. اما اکنون اوضاع بهتر شده و در لیگ و جام حذفی، نتایج بهتری گرفته ایم. 

طاهری در مورد داوری ها هم گفت که ما مراتب اعتراض خود را به صورت کتبی برای سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم و پیگیر آن هستیم. 

خبرنگاری در مورد مساله دریافت 5 هزار تومان از هر هوادار پرسید که طاهری هم در جواب گفت: آن بحث چیزی غیر از آن چه از آن برداشت شد بود. ما چیز دیگری گفته بودیم و کانون هواداران هم به طور خودجوش شماره حسابی را اعلام کرد! ما از مبلغ دقیق آن در حال حاضر آگاهی نداریم. اما هر چه باشد، خرج هواداران خواهد شد و آن را وارد هزینه‌های باشگاه نمی‌کنیم. 

طاهری هم‌جنین در مورد مذاکره با علی دایی گفت: ما هیچ مذاکره‌ای با کسی نداشته‌ایم  و نمی‌دانم این حرف ها از کجا می‌آید. 

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =