دو تن از نمایندگان مجلس در نطق های امروز خود به موضوع دست دادن ظریف و اوباما اشاره کردند.

به گزارش خبرآنلاين، کمال‌الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم گفت: هنر مدیران دولت، امروز خودمحوری و دیوار کشیدن دو کشور‌ها نیست بلکه با هم دست دادن مدیران دول و پل زدن بین ملل است.

احمد آریایی‌نژاد نماينده ملاير هم در نطق میان دستور خود با بیان اینکه این روزها حوادث غیرمقرقبه از طبیعت به سیاست سرایت کرده است و آقای ظریف با طراحان و مجریان خیانت و جنایت در خاورمیانه و آفریقا دست میدهد خدا کند که هیچ وقت هم دست نشود، اما طی دیدار تشریفاتی از پارچین نمونه گیری می‌شود و به ستاد حوادث غیرمترقبه توصیه می‌کنم مقداری از بودجه خود را به حوادث غیرمترقبه سیاسی اختصاص دهد تا نکند گرفتار طوفان و سیل و زلزله سیاسی شویم.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    45 7
    درود بر ظریف و دیپلماسی هوشمنئانه اش و مرگ بر فرصت طلبان
  • بی نام A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    37 4
    کسی نیست بآقایان بگوید که این چه جار و جنجال بیهوده ای است که راه انداخته اید . اگر با امریکا قهرید پس چر اهیئت نمایندگی ایران بطور یکجانبه و چند جانبه با امریکائیها ماهها مذاکره کرده و در هر نوبت بگرمی با یکدیگر دست میدهند ؟ مگر جان کری نماینده اوباما نیست؟ چگونه است که دست دادن بجان کری حلال و دست دادن به اوباما حرام شده است ؟‌. حال اینهمه اهانت باین بنده ء‌ خدا که با تمام وجود از منافع کشورش در طول مذاکراتی سخت و فشرده دفاع کرد چه معنی دارد ؟‌. بخدا این تند رویها دیگر در بین مردمی که با انواع گرفتاریها دست و پنجه نرم میکنند جائی ندارد ؟‌ آنانی که با روحانی و کابینه اش اینگونه برخورد های ریا کارانه را میکنند دیگر در دوره ء آینده مگر خواب کرسی مجلس را ببینند . بس کنید .
  • هادی A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    34 5
    دلواپسان قبول کنند که دنیا داره بسمت دیپلماسی پیش میره.
  • احمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    14 3
    به قول يكي از مسئولين گذشته آيا واقعا درد جامعه ما همين كارهاست . به جاي اين همه دادوبيدادهاي الكي به وضعيت معيشت و...مردم رسيدگي كنيد واقعا تاسف بار است
  • amin IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    10 2
    خب مثلا توقع دارن همین که آقای ظریف به اوباما رسید،با مشت بزنه تو صورتش؟ خدایا .....