۰ نفر
۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۴

ایسنا نوشت: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اتمام صدور احکام رتبه‌بندی معلمان تا 10 روز آینده خبر داد و گفت: فعلا برای معلمان دارای کسر ساعت موظف حکم صادر نمی‌شود.

محمد بطحایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می‌شود حکم رتبه‌بندی معلمانی که مازاد دوره متوسطه دوم هستند ولی از انتقال به دوره ابتدایی امتناع می‌کنند صادر نمی‌شود اظهار کرد: بله همینطور است.

وی افزود: معلمی که کسری ساعت موظف دارد و ما از او درخواست کردیم به فلان دوره و کلاس برود و برای کمک به ما تدریس کند و قبول نکرده است، فعلا برای او حکم رتبه‌بندی صادر نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از صدور بخشنامه‌ای طی چند روز آینده و اتمام ساماندهی خبر داد و گفت: در این بخشنامه مشخص می‌شود کسانی که دارای کسر ساعت هستند به چه نحوی و به چه میزانی از مزایای رتبه بندی برخور دار می‌شوند. بنابراین به معنی آن نیست که در رتبه‌بندی برای این گروه از معلمان رتبه "صفر" لحاظ شود، اما از او کسر خواهد شد.

به گفته بطحایی، پروسه صدور احکام رتبه‌بندی معلمان طی 10 روز آینده به اتمام می‌رسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    2 0
    آقا ۹۶ قراراجراشود همکاران عزیز اگرچرا عجله میکنید به خدا قسم هیچ کس انگیزهای ندارد بابابیخیال بشید اماده بشید برای دذدی
  • بازنشسته فرهنگی RO ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    5 1
    چرا کسی بازنشستگان فرهنگی بالاخص سال هشتاد و هفت و قبل از آن و فیش های حقوق دریافتی آنها را که نصف شاغلین همتراز خود حقوق می گیرند را نمی بینند؟و چرا دولت تدبیر و امید و مجلس حرفی از افزایش حقوق و شان و منزلت و ارتقاء آنها نمی زنند ؟چرا فکر می کنند معلمان و فرهنگیان فقط شاغلین فرهنگی می باشند؟و معلمان و فرهنگیان بازنشسته را سالمندانی می دانند که تحت نظر سازمان بازنشستگی کشو ری هستند غافل از اینکه بازنشستگان فرهنگی امروز معلمان و شاغلین دیروز می باشند که سی سال از بهترین دوران عمر خود را در آموزش و پرورش خدمت صادقنه نمودند و امروز دولت تدبیر و امید و مجلس نباید آنها را فراموش کند و می بایست حقوقشان را ترمیم کند چرا می بایست بازنشستگان فرهنگی نصف همترازان شاغل خود حقوق دریافت دارند ؟
  • بی نام A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    4 0
    نگاه کنبن همه کلک بود
  • karim IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    5 0
    آیا خدا را خوش مآد یک معلم سی ویک سال کار کنه وپاداش سنوات نگیره مگر شما ها توسط معلمین به این مقام نرسیدید بخدا قسم انقار آغوالدین شدید وباید جواب خدا رابدهید.یک معلم بیمار بعد از سیو یک سال زحمت ولی یک فوتبالیست یک ملیارد در سال وای بحال ما
  • اسحاق IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    بعدازچندسال بی عدالتی معیشتی بین وزارت خانه هادولت تدبیرامیدخواست عدالتی رابرقرارنمایدبازهم لنگید.به چه خاطر؟بخاطراینکه زحمتکشان نیروهای خدماتی واداری که درهفته36ساعت موظفندطرح رتبه بندی وافزایش حقوق شامل حالشان نشد..امیدوارم بازنگری گرد.
  • معلم IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    7 2
    رتبه بندی حرفه ایی معلمان1
  • بی نام RO ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    5 2
    مطالبات بازنشستگان چی شد.
  • سهیل IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    6 0
    رتبه بندی بودیم این چه سرکاری جدیدیه؟
  • م.م IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    7 0
    با سلام خدمت وزیر محترم و عرض خسته نباشید به خاطر اجرای رتبه بندی ....من لازم است عرض کنم خدمت شما من با 1011 سال سابقه کار وافزایش 150000 تومان به حقوقم واقعا خواستم به اطلاع مسئولین برسانم که من بااین مبلغ با این گرانیها و... به رفاه کامل رسیدم اگر رتبه بندی این بود ارزش این همه تو بوق وکرنا داشت؟؟؟من واقعا متاسف شدم برای خودم و فرهنگیان عزیز..
  • علی A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    بسیاری از معلمان مناطق محروم و بسیار محروم دارای ضمن خدمت نیستند یا فقط مقدار کمی دارند که به 150 ساعت نمیرسد،تکلیف این معلمان که حتی کرایه رفت و برگشت انها به روستاها محل کار پرداخت نمیشود چیست،،مبادا بخاطر نداشتن ضمن خدمت مشمول طرح نشوند
  • معلم IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    باز هم شندر غاز میخان اضافه کنن فاز 1و2و3.....میکنن.میخان معلما رو زجر کش کنن با این پولها مشکلی از ما حل نمیشه.
  • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    برای 10الی 11سال افزایش 150000تومان از سرت هم زیادی است .
  • بی نام IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    نمی دونم در کشور ما به حقوق کارکنان بانک و بهداشت و مخابرات و ... راحت اضافه میشه نه اخبار و نه روزنامه ها اعلام میکنن. حالا هیچی نشده تمام دنیا را از حقوق فرهنگیان مطلع کردن. مردم فکر میکنن چه خبره بقال سر محله ما میگه رتبه و سابه خدمتت رو بگو تا بگم چند درصد به حقوقت اضافه میشه به حکم من با مدرک ارشد دولتی و 20 سال سابقه و رتبه خبره 280 هزار اضافه شد و سال گذشته به دیپلمه های بانکی بیش از 800 هزار اضافه شد. موندم این پول را چجوری خرجش کنم؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    بعد از سی سال کار در روستا ها ی لرستان بازنشسته شدم چرا دولت طرح رتبه بندی را برای باز نشسته اجرا نمی کند برای گروه ما کاری کنید حق ما را ضاییع نکنید
  • بی نام A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    2 0
    مستخدمین وراننده ها مگرفرهنگی نیستن شماکه دم ازعدالت میزنیدیه فکری به حال این عزیزان بکنید
  • دیر خرابات A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    2 2
    ازوزیر محترم تقاضا دارم بحال بازنشستگان گذشته فکری بکنید مگر نظام هماهنگی مد یر یت خدمات کشوری بخاطر یکسان سازی حقوق نبود پس جرا عدالت اجرا نمی شود مگر باز نشستگان حق ندارند فاصله دریافت خیلی زیاد شده