ایسنا نوشت:یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: استیضاح وزیر راه در شرایط فعلی و با توجه به موانع بسیار بر سر فعالیت این وزیر به صلاح کشور نیست و خواست کمیسیون عمران نیز انجام این استیضاح نیست.

محمد دامادی تصریح کرد: استیضاح آقای آخوندی به هیچ وجه به مصلحت نیست و ضمن احترام به استیضاح کنندگان باید عرض کنم که اساس این استیضاح به خاطر یک جابجایی در سطح یکی از مدیران کل وزارت راه بود و در اصل ارتباطی به عملکرد وزیر ندارد. البته دلایل دیگری نیز در این استیضاح گنجانده شده اما دلیل اصلی آنها عملکرد وزیر نبوده است.

وی افزود: در فاصله چند ماه به انتخابات مجلس این کار به صلاح کشور نیست و شاید برخی گمان‌ها به آن برود و باید در بررسی عملکرد وزیر، شرایط کشور، محدودیت‌های ناشی از کمبود اعتبارات و شرایطی که از گذشته به ارث برده شده را نیز ببینیم و قضاوت کنیم که آیا واقعاً وزیر عملکرد درستی داشته یا خیر.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این استیضاح نمی‌تواند با یک نگاه کارشناسی و منطقی موفق باشد و می‌توانستند استیضاح کنندگان با تعامل و منطق این موضوع را حل کنند؛ برخی بداخلاقی‌ها نیز در جریان این استیضاح صورت گرفته و شماره تعدادی از نمایندگان را در فضای مجازی منتشر کردند و خواستند به آنها به دلیل مخالفت با استیضاح فشار بیاورند که صرف نظر از جریانی که این فضا را ایجاد کرده این کار نتیجه عکس خواهد داشت.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =