مدت هاست رابطه امیر قلعه نویی با عادل فردوسی پور شکراب است و هیچ کدام این مساله را انکار نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته در برنامه نود، زمانی که دوربین نود با هواداران تراکتور صحبت می کرد یکی از هواداران گفت: «قلعه نویی؟ نمی‌آید تبریز، نمی‌گذاریم بیاید تبریز!» همین جمله این هوادار کافی بود تا در محافل فوتبالی دوباره این بحث باز شود که رابطه فردوسی پور- قلعه نویی چندان خوب نیست.
عادل معمولا اظهار نظر تماشاگران در مورد افراد را روی آنتن نمی‌برد، اما در مورد قلعه نویی به نظر می‌رسد می‌تواند کمی خط قرمزهای خود را خم کند.
در محافل ورزشی گفته می‌شود دقیقا در روزهایی که صحبت از رفتن تونی و آمدن امیر قلعه نویی به تبریز است، عادل صحبت‌های این طرفدار را پخش کرد تا به نوعی موضع مردم تبریز در مورد امیر را نشان بدهد.
این اقدام عادل فردوسی پور می‌تواند به تنش‌های بین خودش و قلعه نویی دامن بزند و رابطه این دو را بیش از پیش خراب کند. رابطه ای که هر چند وقت یک بار به بهانه های مختلف تیره و تیره تر می‌شود. فصل گذشته بود که قلعه نویی در کلیپی کارشناسی داوری کرده بود و برنامه نود را مورد انتقاد قرار داده بود. فردوسی پور هم این کلیپ را پخش کرد و بعد از آن به سبک برنامه های کمدی، تصویر خنده یک کودک را پخش کرد.
باید دید واکنش ها به این حرکت فردوسی پور که تنها نظر همین هوادار را در مورد قلعه نویی پخش کرد چه خواهد بود. آیا امیر که حالا خیلی به نیمکت تراکتور نزدیک شده است و به تمام پیشنهاد ها پاسخ منفی می‌دهد، به خاطر این تصاویر به این شغل نمی‌رسد؟ آیا مدیران تراکتور به حرف هواداران گوش می‌کنند؟ باید ببینیم اتفاقات چطور پیش خواهد رفت.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =