تسنیم نوشت:وزیر دفاع گفت: جامعه اسلامی ما یک جامعه همواره مجهز و آماده برای حضور در عرصه دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر امروز(دوشنبه) در مراسم افتتاحیه دبیرخانه سند راهبردی امور رزمندگان که در ستاد وزارت دفاع برگزار شد، با اشاره به این سند، اظهار داشت: جامعه اسلامی ما یک جامعه همواره مجهز و آماده برای حضور در عرصه دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: در این سند ما به جامعه خود یک پیام می‌رسانیم و آن این است که هر کس در توسعه و صیانت از این نظام به صحنه بیاید و ایثار کند صاحب ارزش است و به همین دلیل شایسته هرگونه خدمتی خواهد بود.
وزیر دفاع تصریح کرد: جنبه‌های این سند در جلسات دولت مورد بررسی قرار گرفت و دولت نیز با توجه به نگاه جدی که به امر رزمندگان دارد با دقت این موضوع را مورد بررسی و نهایتا مورد تایید قرار داد.
سردار دهقان خاطرنشان کرد: تمام وزرایی که حیطیه مسئولیت‌شان در حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است در شورای راهبردی این سند حضور دارند و مسئولیت ریاست این شورا بر عهده رئیس ستادکل نیروهای مسلح است.
وی تصریح کرد: تمام نیروهای مسلح باید در دبیرخانه این شورا داخل شوند و نقش جدی را داشته باشند. ما باید همت کنیم تا تاخیرهایی که تاکنون در عرصه خدمت‌رسانی به رزمندگان صورت گرفته از عزم جدی در اجرای این سند جبران شود تا آنچه شایسته رزمندگان است به آنها خدمت کنیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =