وب سایت شبکه العربیه بخش عرب زبان خود مدعی شده است که که غنضفر رکن آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان با نام جعلی وارد عربستان سعودی شده است!

به گزارش خبرآنلاین وب سایت عرب زبان شبکه خبری العربیه مدعی شده است که غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان که در مکه به سر میبرده است و در حال حاضر مفقود شده است در عربستان سعودی نبوده است و اگر هم باشد با هویت نا معلوم بوده است.

 

پس از فاجعه منا از وضعیت سفیر کشورمان اخبار موثقی در دسترس نیست.

این شبکه در ادامه گزارش خود نوشته است : غضنفر رکن آبادی» سفیر سابق ایران در لبنان، با نام اصلی خود وارد کشور پادشاهی سعودی نشده است و نام وی در حج امسال، در هیچ یک از معابر ورودی هوایی، زمینی یا دریایی سعودی ثبت نشده است.


این در حالی است که برخی گزارش های خبری، از زخمی شدن وی، سخن به میان آورده اند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    29 13
    به هر حال سفیر ایران در لبنان اطلاعات زیادی از مقاومت و خیلی چیزهای دیگه داره. شک ندارم که سعودی های کثیف دزدیدنش...
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    19 6
    دولت سعودی برای تضعیف ایران دست به هر اقدامی میزند در جریان مداکرات 51 دور قبل که نفت را ارزان کردند و وزیر امور خارجه در هواپیما با جان کری ملاقات کرد ومذاکرات 6ماه عقب افتاد یادتان هست در این برهه هم که رییس جمهور به امریکا سفر کرد احتمال میدادند که اقای روحانی ملاقاتی با اوباما داشته باشد این حادثه تلخ وناگوار را بوجود اوردند که منجر به سفر ناتمام روحانی شد بدون اینکه دستاوری داشته باشد مسولین ومقامات کشوری ولشگری بادقت وبا هوشیاری وبدون مسایل حاشیه موضع منافع ملی را درنظر بگیرند ونگذارند تلاش های صورت گرفته برای برون رفت کشور از بحران خنثی شود واینده وسرنوشت کشوروفرزندانمان مشابه کشورهای مثل سوریه .عراق.افقانستان.یمن.بحرین... نشود چون امریکا اهدافش رابوسیله همین دولتها اجرا میکند
    • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
      7 7
      با نظر شما کاملا موافق هستم . بخصوص برادران ارزشی لطفا آب در آسیاب دشمن نریزید.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    9 6
    خدا کنه پیدا بشه.