تسنیم نوشت: یک مقام رسمی کاخ سفید تاکید کرد: باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص توافق هسته‌ای ایران و ادامه مبارزه با گروه تروریستی داعش صحبت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یک مقام کاخ سفید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: باراک اوباما در سخنرانی روز دوشنبه خود در مجمع عمومی سازمان ملل قصد دارد در خصوص توافق هسته ای با ایران و مقابله با گروه تروریستی داعش صحبت کند.

وی در ادامه افزود: باراک اوباما به توافق هسته ای ایران به عنوان یک نمونه از اقداماتی که جامعه بین المللی می تواند با هماهنگی انجام دهد آن هم زمانی که کشورها به خاطر نقض قوانین بین المللی باید پاسخگو باشند، اشاره خواهد کرد. اوباما همچنین بر اصل دیپلماسی که از سوی آمریکا برای دستیابی به اهداف خود دنبال می شود، تاکید خواهد کرد.

این مقام کاخ سفید گفت: اوباما همچنین در خصوص لزوم ادامه تلاش ‌های نظامی برای مقابله با داعش همراه با تعهد همه کشورها برای حمایت از راهکار سیاسی در سوریه، سخنرانی خواهد کرد.

اوباما همچنین در این سخنرانی به موضوعات دیگری از جمله بهداشت و سلامت، توسعه، تجارت و حقوق بشر و تغییرات آب و هوایی خواهد پرداخت.

سخنرانی اوباما امروز دوشنبه ساعت 14 به وقت گرینویچ انجام خواهد شد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =