روایت منصوری آرانی از جلسه کمیسیون برجام با حضور لاریجانی / برجام تا سه شنبه به مجلس می رسد

عضو کمیسیون بررسی برجام مجلس می گوید که اعضای این کمیسیون در دیدار با رئیس مجلس گزارشی از عملکرد کمیسیون ویژه به وی ارائه دادند.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون برجام با رئیس مجلس و اعضای هیئت رئیسه گفت: از آنجایی که کمیسیون برجام تاکنون جلسه ای با رئیس مجلس نداشته و چون باید تا یکی دو روز آینده گزارش خود را برای قرائت در صحن علنی  جمع بندی کنیم تصمیم گرفته شد که جلسه ای با رئیس مجلس داشته باشیم تا هم نقطه نظرات ایشان را بشنویم و هم اینکه گزارشی از عملکرد کمیسیون به وی ارائه دهیم و بیشترین زمان این جلسه به ارائه این گزارش گذشت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا رئیس مجلس از عملکرد کمیسیون راضی بود، خاطرنشان کرد: به هر حال، ایشان گفتند که بنده جلسات و اخبار کمیسیون را دنبال می کردم و از اینکه کمیسیون برای تهیه این گزارش وقت گذاشته و تلاش خود را انجام داده است، قدردانی کردند.

ارائه دو گزارش از کمیسیون برجام به صلاح نیست

نماینده مردم کاشان در مجلس در خصوص زمان انتشار گزارش برجام یادآور شد: به نظر می رسد که گزارش کمیسیون برجام سه شنبه و یا در نهایت چهارشنبه برای قرائت در صحن علنی، تقدیم مجلس شود.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به اظهارات برخی نمایندگان، از سوی این کمیسیون یک گزارش یا دو گزارش منتشر خواهد شد؟ گفت:البته گفته شد که اگر به توافق نرسیم احتمال ارائه دو گزارش وجود دارد اما تلاش می کنیم که در جمع بندی خود به یک گزارش برسیم چراکه به صلاح مجلس و کمیسیون برجام این است که یک گزارش منتشر شود و بتوانیم در این رابطه به اجماع برسیم.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =