تصاویر جدیدی از پهپاد آر کیو 170 ایرانی با استتار جدید و به‌رنگ مشکی، منتشر شد.

 این پهپاد، نمونه ایرانی همان پهپاد RQ-170 آمریکایی است که نیروی هوافضای سپاه در 13 آذر ماه سال 90 اعلام کرد که آن را سالم به زمین نشانده است.اینجا را ببینید.

 اسدالله فریدون پدر حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور 7 مهر ماه سال 1390 درگذشت. در فاصله چهار روزه تا چهارمین سال درگذشت وی، تصویری از سنگ قبر او در گروه های مجازی می چرخد. اینجا را ببینید.

در پی فاجعه منا و شهادت بیش از صد نفر از هموطنان مان، نمایندگان مجلس خواستار مسئولیت پذیری و توضیح حکومت عربستان سعودی درباره این حادثه و ضرورت برخورد با مسببان آن شدند. اینجا را ببینید.

تلفن خاص نماینده ارومیه

 نادر قاضی پور نماینده ارومیه از هندست عجیبی در صحن علنی مجلس استفاده می کند. گویا این مدل روی گوشی های آیفون نصب می شود. او به خبرآنلاین گفت که چون امواج تلفن همراه، آزارش می دهد از این نوع هندست استفاده می کند. اینجا را ببینید.

بابک زنجانی با یک خبر از مرد دومیلیارد یورویی تبدیل به سرمایه‌دار ٢٥ میلیارد یورویی شد. سرمایه‌ای که اگر وجود خارجی داشته باشد به معنای آن است که بابک زنجانی نه‌تنها پولدارترین شهروند ایران است بلکه در لیست ٢٠ ثروتمند بزرگ دنیا نیز قرار دارد. اینجا را ببینید.

مشاوره رهبر انقلاب: حادثه منا عمدی نیست ولی ...

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: بعید می دانم فاجعه منا عمدی بوده باشد اما آنچه مسلم است در این فاجعه عدم کفایت، عدم صلاحیت و عدم مدیریت آل سعود مشخص است. اینجا را ببینید.

رئیس فراکسیون حج وزیارت مجلس شورای اسلامی می گوید: قرائنی در دست است که احتمال عمدی بودن حادثه منا را تقویت می کند اما باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد. اینجا را ببینید.

تله آمریکا برای هیات ایرانی درسفر به نیویورک

 کیهان در گزارشی اعلام امادگی آمریکا برای مذاکره با ایران درباره سوریه را « تله‌گذاری شیطان بزرگ برای هیئت ایرانی در نیویورک» خواند و نوشت: مقامات آمریکایی رویکرد فریبکارانه برای دور زدن سیاست‌های جمهوری اسلامی را از سر گرفته‌اند. اینجا را ببینید.

مقام معظم رهبری، فرافکنی حکام عربستان و سر باز زدن از پذیرش مسئولیت این فاجعه را نادرست و اقدامی عقیم و بی اثر خواندند. اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =