پیرموذن: استیضاح آخوندی ریشه در انگیزه سیاسی و شخصی برخی نمایندگان دارد/ دوستان وقت مجلس را نگیرند

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: استیضاح وزیر راه و شهرسازی با اقبال نمایندگان روبرو نمی شود و تنها وقت مجلس را می گیرد.

کمال الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص اعلام وصول طرح اسیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی با 13 امضاء در جلسه دیروز مجلس، خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» و برکات و خیراتی که رهبری از این نامگذاری شمرده اند، استیضاح وزیر راه و شهرسازی که دل در گروه توسعه کشور دارد و با وجود محدودیت های منابع  در تمام زمینه های رسالت این وزارتخانه عریض و طویل فعالیت می کند، کار مطلوبی نیست.

وی افزود: این استیضاح باعث می شود که همه ارکان این وزارتخانه با تعطیلی مواجه شوند. این اقدام در مقطع زمانی پسا تحریم که دولت نیاز به آرامش دارد و از سویی مجلس نیز در سال آخر فعالیت خود به سر می برد، کار پسندیده و سنجیده ای نیست.

پیرموذن تصریح کرد: آقای کامران نماینده اصفهان با هرکس در افتاد تا آخرش می رود اما  امیدواریم که در این استیضاح به کامش نرسد. امیدوارم با انگیزه سیاسی، شخصی و باندی وی از این استیضاح، وزیر ارزشمند کابینه یازدهم مورد آزار قرار نگیرد و همچنین امیدوارم که این استیضاح تریبونی باشد برای در کانون توجه قرار گرفتن این وزارتخانه و اینکه همه یار وزیر باشیم و به وی در حل مشکلات کمک کنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد:  یقین دارم هیچ استیضاحی از این به بعد در مجلس جواب نخواهد داد و با اقبال نمایندگان مواجه نمی شود. از این رو امیدوارم که دوستان وقت مجلس را با این مسائل نگیرند و به جای آن روی برنامه ششم توسعه کشور کار کنند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    9 1
    خدايا كشور رو از شر اين گروه پايداري در امان نگهدار
  • امير IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    1 10
    عملكرد وزير جاي سوال دارد .حالا يك مورد اخير آن در ارتباط با انتخابات نظام مهندسي اخير مي باشد .كه ايشان برخلاف نص صريح قانون مانع كانديداتوري خيل عظيمي از جامعه مهندسي شدند.