سند نفوذ سرویس های جاسوسی در روزنامه های اصلاح طلب چیست؟/پاسخ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس را بخوانید

هفته گذشته در تذکری جمعی به وزرای ارشاد و اطلاعات، 12 تن از نمایندگان از نفوذ سرویس های جاسوسی غربی در روزنامه های اصلاح طلب خبر دادند.

به گزارش خبرآنلاين، در متن اين تذکر خطاب به حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و علی جنتی وزیر ارشاد اسلامی بر لزوم مقابله جدی با جریان صدها نفری نفوذی سرویس‌های جاسوسی غربی در روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای تاکید شده بود.

اما روز گذشته علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تکذيب اين ادعا تصریح کرد: جریان نفوذی در فضای رسانه ای کشور وجود ندارد. این تصور که بخش عمده عناصر فعال در رسانه های داخلی به خارج از کشور متصل هستند، چنین نیست و آنها که ادعا می کنند، باید آن را اثبات کنند.

در پاسخ به اين درخواست وزير از امضا کنندگان تذکر فوق الذکر، يک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به خبرآنلاين گفت: نامه ای که 12نفر از نمایندگان درقالب تذکر به وزیر ارشاد تهیه و تقدیم هیات رئیسه مجلس کردند، دارای مستندات قانونی است. 

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در پاسخ به اينکه اين مستندات چيست؟، گفت: آقاي وزیر ارشاد به کمیسیون فرهنگی بیایند تا آنجا به ایشان پاسخ دهیم و مستندات قانونی خود را در اختیارشان خواهیم گذاشت.

البته نصرالله پژمانفر، دیگر عضو این کمیسیون که این نامه را امضاء کرده است، حاضر به گفت و گو در این زمینه نشد و توضيح نداد که مستندات ارائه اين تذکر و نفوذ جريان هاي جاسوسي در رسانه هاي اصلاح طلب چيست؟

گفتني است علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس نيز پيش از اين درجمع خبرنگاران با اشاره به این تذکر گفته بود: برخی به اصلاح طلبان به عنوان دشمن نگاه می‌کنند و این درست نیست. زیرا اصلاح‌طلبانی داریم که از بسیار از اصولگرایان اصولگراتر و متدین‌تر هستند. وی افزود: متاسفانه الان در میان افراد نوعی کینه جویی پیدا شده که به هیچ عنوان حالت خوبی ندارد.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عطا IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    15 1
    نه اصولگرا و نه اصلاح طلب فقط و فقط افراد متخصص در هر تخصصی برای مجلس و دولت