سردار سلامی: نظام کهنه آل سعود با بی کفایتی در حادثه مکه مانند یک سلاح کشتارجمعی رفتار کرده است

سپاه نیوز نوشت: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بی کفایتی، سوء تدبیر و فقدان صلاحیت در نظام سیاسی کهنه و پوسیده آل سعود همانند سلاح کشتار جمعی عمل کرد و امن‌ترین سرزمین خدا را به ناامن ترین سرزمین عالم تبدیل کرد.

سردار سلامي در مراسم گرامیداشت حماسه شکستن حصر آبادان و آیین رونمایی از کتاب عکس "شوق وصال" افزود:رژیمی که فاقد ظرفیت لازم برای اداره جاری موضوعات را ندارد، وقتی جنگی بزرگ با ملتی مانند یمن را آغاز کرده و مردم سوریه را آواره می‌کند طبیعی است که دیگر توانی برای مدیریت واقعه عظیم حج را ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه تغییر هویت ملت ایران بود گفت:ما بعد از انقلاب از آرمان های بلند امام و شخصیت معنوی و روحانی ایشان و نیز شخصیت فقهی و روحانی رهبر معظم انقلاب هویتمان را دریافت کردیم.

وی خاطر نشان کرد: اسلام منبع عظیم هویت بخشی شخصیت ایران بوده و هست و وقایعی همچون دفاع مقدس نیز بخشی از عناصر هویت ایران را شکل داد.

سردار سلامی با بیان اینکه پس از پایان دوران دفاع مقدس نیز ملت ایران عرصه دفاع را برای تنگ کردن مسیر تنفس دشمنان ادامه داد گفت: امروز دشمنان ما با سیاست‌های انقلاب اسلامی در سرزمین های دوردست مواجهند و شکستن راهبردهای دشمن از پیامدهای مهم دفاع مقدس ماست.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =