استیضاح آخوندی اعلام وصول شد/ محورهای پنج گانه استیضاح

طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با 13 امضا اعلام وصول شد.

به گزارش خبرآنلاين، محمد دهقان عضو هيات رئيسه مجلس اين طرح را اعلام وصول کرد و گفت: این طرح که دارای محورهای طولانی است از جمله «عدم انجام تعهدات زمان اخذ رای اعتماد»، «مشکلات حوزه عمومی وزارتخانه»، «مشکلات حوزه زمین و مسکن شهری و روستایی»، «مشکلات حوزه حمل و نقل» و «مشکلات حوزه مالی وزارت خانه».

زمزمه استيضاح عباس آخوندي از ماه ها پيش در راهروهاي مجلس شنيده مي شد اما هفته گذشته سيدمهدي هاشمي نماينده تهران، گفت که براي استيضاح وي جدي است. اين در حالي است که اغلب نمايندگان مجلس بر اين باورند که مشکل اصلي اين وزارتخانه «بي پولي» است و اين ربطي به کفايت وزير ندارد. با اين حال طرح استيضاح وي اعلام وصول شد تا ظرف 10 روز آينده آخوندي به مجلس بيايد و در صحن علني مجلس پاسخگوي سوالات نمايندگان باشد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    37 16
    وقتی نفت 100دلاری به کمتر نصف قیمتش رسیده و به تبع آن تزریق بودجه به وزراتخانه ها به شدت کاهش پیدا کرده مگه میشه انتظار معجزه از افراد داشت در این شرایط استیضاح ناجوانمردانه ست،شماها و این همه دلواپسی محاله محاله ...
  • ناشناس IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    20 31
    به کارگماردن مدیران نالایق و کارنابلد با حقوقای آنچنانی رو هم به کارنامه ایشون اضافه کنید
  • حسین محمودی رفسنجان A1 ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    25 23
    به لطف خدای بزرگ اقای دکتر اخوندی استیضاح نخواهد شد وقتی کف دست مو نباشد اصرار به کندن مو بی فایده است اقای دکتر دوستت دارم کارت درسته :