ایسنا نوشت: تجمعی که قرار بود امروز (یک شنبه) به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور مقابل سفارت عربستان برگزار شود، به دلیل عدم کسب مجوز از سوی وزارت کشور لغو شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد که درخواست صدور مجوز برای تجمع مقابل سفارت عربستان از سوی وزارت کشور رد شد. به همین دلیل برای پیروی از قانون امروز هیچ تجمعی از سوی دانشجویان بسیجی برای حادثه منا برگزار نمی‌شود. شب گذشته رحمانی فضلی وزیر کشور با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش در برخورد با فاجعه منا گفت که برای خروج حجاج و بازگرداندن پیکر مطهر کشته شدگان حادثه منا به آرامش نیاز داریم.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    18 8
    تصمیمات عاقلانه و به درو از احساس وزرات کشور رو باید تبریک گفت امید است دولت تدبیر و امید به دور از جنجال های سیاسی در پی احقاق حق خانواده های جان باختگان حادثه ی دلخراش منا باشد.زنده باد رفتار متمدنانه.
  • ابراهیم IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    16 6
    آفرین بر این نظر و واکنش وزارت کشور و مسئولین عالی رتبه دولت و تمام مردم ایران اسلامی. چند نفر احمدی نژادیسم تجمع می کردند به برجام و توافقنامه بد و بیراه می گفتند و مثل عکس العمل های دوران هشت ساله جولان خودشان وجهه کشور را در دنیا خراب می کردند و ایرانی را خشونت طلب جلوه می دادند و ....
  • بدون نام ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    5 6
    وزارت كشور براي تظاهرات داخلي هم ايا ميتونه مجوز نده?